foute zomertaferelen

Discussie in 'De lounge' gestart door tuc, 26 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eefje00

Eefje00 Fanatiek lid

27 okt 2014
    1.555
    666
    113
    Okselhaar...gruwel.

En idd de 60+ers die veel te strakke kleding aan hebben.
    Leggings onder een spijkerrok, voor mn bijna 3 jarige vind ik t nog wel kunnen...maar niet als volwassen vrouw.

2. Dat dus! En dan vooral teenslippers. Net als korte broeken, trouwens. Over de knie kan nog nét, maar eigenlijk ook niet, maar boven de knie.. Néé!

3. Raspberry

Raspberry Niet meer actief

Spijkerrokjes, leggings, blote basten, vieze voeten, spijkerjasjes op spijkerbroeken

4. Pisam

Pisam Niet meer actief

Ik houd sowieso niet van leggings, maar de grootste gruwel vind ik toch wel dat sommige dames menen dat een legging voor een broek door kan gaan.

5. Novastar

Novastar Fanatiek lid

9 jan 2014
    4.538
    1.171
    113
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord-Brabant
    Niet vies maar wel fout: in badkleding de straat op en/of naar de supermarkt. Trek even wat aan, mensen!

Mannen mogen geen korte broeken en slippers aan? Op het werk natuurlijk niet maar wat moeten ze in hun vrije tijd dan aan met warm weer? Of gewoon zweten in een spijkerbroek en dichte schoenen. Zal fris ruiken dan! 😏

6. Jinxx

Jinxx Fanatiek lid

12 jan 2014
    2.020
    1.026
    113
    Aahhh dat vind ik zielig! Dus als de mussen volgende week dood van het dak vallen moeten mannen nog altijd in een lange broek lopen? :p Ik vind mijn vent juist sexy in een korte broek (ben het wel met je eens dat ze tot op/ over de knie moeten vallen). En dan met van die gespierde bruine kuiten eronder :):):):) I love it!!

7. Aszz

Aszz Niet meer actief

Blugh onze buurman is zo'n hele harige dikkerd die z'n caravan staat te wassen half naakt.
    Ik noem hem altijd 'de weerwolf' 😑

8. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Hoezo mogen mannen geen slippers aan ??

Ik vind sandalen dan weer oerlelijk bij mannen ;)

9. username

username Fanatiek lid

7 aug 2014
    2.917
    192
    63
    NULL
    NULL
    Teveel bloot, borsten die niet onder controle zijn, evenals side-boobs en back-boobs, teveel lichaamshaar, leggings, uggs, vieze eeltige voeten, slecht onderhouden nagels, te strakke kleding, etc.

Heel ongepast: mensen die denken dat je met een zwembroek en in je blote bast de winkel in kan. Onbegrijpelijk.

10. Friesin

Friesin Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.260
    721
    113
    BHloze voorgevels, leggings (met name wit) bij dames die dat eigenlijk niet kunnen hebben, mannen die hun benen scheren, Hawaï overhemden, geur eu de naturelle, ugg's, behaarde bikini lijn ENZOVOORTS 😩

11. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Ik heb niet gezegd dat ze ze niet aan mogen hoor. Jij vindt sandalen lelijk, ik slippers. Mag toch?

12. Dappertje Dik

Dappertje Dik Niet meer actief

Vieze voeten vind ik ook erg. Dikke eeltranden, vieze nagels, te lange nagels.

Ik heb vandaag ook voor het eerst mijn nieuwe sandaaltjes aan gehad en heb mijn voetjes weer summerproof gemaakt! Voetenbandje, eeltvij, knippen, vijlen, lakje, mooi!

13. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Oei, ik zal het even doorgeven aan G. :p

14. En alweer; dit dus :D Ik zeg nergens dat het niet mag, alleen dat het er niet uitziet :p

Oh en Micchan, G mag het wel hoor, in Wenen loopt iedereen voor lul :p

15. goblins

goblins Fanatiek lid

27 okt 2013
    3.591
    3.222
    113
    ministerie van defensie
    Swifterbant
    "vroegah"had je van die glimmende sportbroekjes, die heel kort waren. Als ik daar in iemand zag lopen, verschrikkelijk...

en vanmiddag..... op de midzomermarkt.
    Zie ik een man lopen met een enorme pens. Oke, dat kan, maar doe dan in ieder geval een t-shirt aan die lang genoeg is om die buik helemaal te bedekken... je zag gewoon 10 cm blote buik.... gatver

16. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

hahahaha:D

Oude mussen met witte broeken waardoor een enorme onderbroek te zien is,ow gruwel

Mensen met van die ranzige dreadlocks maar goed dat is helaas het hele jaar door. :( maar soms stoppen ze die ook in een soort panty en dan hangt er zo den gezwel achter hun kop.

Oh ja en vieze stinkpoten. Ril ril wat je soms ziet!!

17. Dappertje Dik

Dappertje Dik Niet meer actief

Putjesbillen die je door dunne broeken en rokjes heen ziet.

Meiden met te korte broekjes en putjesbenen.

Vind ik echt goor.

18. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.183
    16.521
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Dikke mannen met een bierpens die met ontbloot bovenlijf op de fiets stappen.
    Dit moet echt uit het straatbeeld verdwijnen.
    Vind het zo ranzig.
    Sokken in sandalen maar dat zie ik veelal bij oude opaatjes haha
    Harige oksels bij vrouwen.
    Mannen met birkenstock teenslippers bluhh
    Mensen met badkleding in de supermarkt
    Afritsbare broeken en dan van die beige kleuren

19. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Ik vind het erg maar ik val op mannen met een buikje, ow heerlijk. Moet niet zo een harige mega bierpens zijn natuurlijk maar een lekker buikje dan mmm.

20. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Leggings en driekwartbroeken (en bonuspunten als het kledingstuk in kwestie wit is)
    Harige mensen en de lucht waar dat vaak mee gepaard gaat.
    En ik vind heel veel soorten zomerschoenen lelijk bij zowel mannen als vrouwen. Zelf ga ik meestal op blote voeten in de zomer, maar dat vinden anderen dan weer not done :p

Deel Deze Pagina