foute zomertaferelen

Discussie in 'De lounge' gestart door tuc, 26 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xbabyxdx

xbabyxdx Niet meer actief

- Sandalen....... verschrikkelijk!

- Jonge meisjes met een blote buik of een veel te kort rokje.... Ik vind het gewoon niet kunnen.

- De pyjama broek! ( harembroek )

- En dames.... laat de gordijnen alsjeblieft hangen voor waar het bedoeld is..... :D

- Mannen die helemaal bezweten zijn.... Ieuw!

- Oksel haren bah bah bah!

- Ohja! hebben jullie al die super grote blousjes gezien? Dit wordt dus bedoeld als jurkje..... ( net alsof je een overhemd van je vriendje hebt aangetrokken en zo naar buiten wandelt )

2. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Maar.. maar ik woon hier ook. :(

3. xbabyxdx

xbabyxdx Niet meer actief

OMG waarom ben ik nou een beelddenker! :D

Ik had vandaag een veel leuker beeld..... ze waren ergens bezig met straatje leggen, en daar waren mannen aan het werk met een goed getraind boven lichaam en zo n oranje vestje..... ( coca cola erbij en het was de perfecte shot voor een reclame! ) :cool:

4. butterblue

butterblue Bekend lid

7 nov 2014
    716
    156
    43
    Werk in het ziekenhuis!
    NL
    Vandaag gezien! Een vrouw (behoorlijk flink) met een luipaard legging aan die door haar billen werd opgegeten :D ik en mijn man lagen echt in een deuk, was een vrolijke middag ;)

5. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Op blote voeten over straat?!:$

6. Manque

Manque Niet meer actief

Te veel kleding bij warm weer... Vooral zware vrouwen hebben vaak het gevoel dat ergens nog een corrigerend hemdje onder moet, of een bedekkend vestje er over. Laat toch zitten joh, je hebt ook recht op comfort! Laat je niet wijsmaken dat je iets moet verbergen!

Het is toch wat zeg, dat vrouwen met spataderen of putjesbenen geen shorts aan zouden mogen terwijl ze zich de schompes zweten, tskkk.

7. Koon

Koon Niet meer actief

Qua kleding boeit het me niet zo.
    Maar ik vind die vieze zweetluchten die je overal ruikt met warm weer echt veel erger. Vooral nu ik zwanger ben. #kots!

8. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Oh ja inderdaad! Onverzorgde voeten (en handen trouwens ook met van die half afgebrokkelde nagellak) brrrrrr.....gruwel!!! 😝😝😝

9. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.161
    35.826
    113
    Nou vind ik niet zo raar na alle reacties in dit topic te hebben gelezen hoor, bah.

10. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Sokken in slippers. Vooral veel oudere mannen doen dit. Waarom???? Ook nog van die witte sportsokken

Veel te strakke en blote kleding en dan ook nog een te vol figuur. Dat de rits of knoop dicht gaat betekend niet dat het past. Pfff doet gewoon pijn aan de ogen

Bruine strepen op benen omdat goedkope huis tuin en keuken spray tan en zweten geen combinatie is. Mooi wit is niet lelijk en ga anders naar professionele . Ben je meteen bruin ipv oranje :)

Op het zwembad vol in de make up :):) snap dat nu nog steeds niet, iemand die het mijn kan uitleggen?? Wrm entree betalen om daar in de zon te gaan liggen. Bedoel je komt toch zwemmen in het zwembad? Dan toch beter zonder make up?

11. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Mijn gedachte!

Alles kan! 😉

12. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    #52 lovewinnie, 27 jun 2015
    Laatst bewerkt: 27 jun 2015
    En dan die mode van 2015. Heb er al verschillende gezien met haar onder de oksel. Nou daar kan ik niet aan wennen.

Oh en de huidskleur legging. Die moeten ze ritueel verbranden. Soms dragen ze hem ook nog als broek . Moet dan echt wel 3 x kijken omdat ik denk dat ze in de blote kont lopen . Soms gewoon blij als ik dan zwarte voeten zie :). Was het een donkere vrouw in huidskleur legging. Pfff gelukkig

Zelf helemaal fan van de lange jurk :) of te wel maxi jurk

13. Youtan

Youtan VIP lid

9 jun 2015
    6.495
    4.332
    113
    Vrouw

14. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Ik ben het met je eens.
    Vind het belachelijk dat vrouwen met geen perfecte benen geen short aan zouden 'mogen'. Er is dan wel weer een verschil tussen een shortje en een hotpants. :cool:

Ik vind mannen in korte broek en teenslippers ook niet wild aantrekkelijk.
    Maar ik geef ze groot gelijk, zo loop ik er ook bij, dus waarom zouden zij zich rot moet zweten.
    Mijn vriend draagt het trouwens ook, niet zo sexy maar maakt me niks uit.

15. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Dus een bedekkend vestje ook ;)

16. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Ik snap het niet. Als je je niet kleed naar je gewicht staat er hier in een topic dat dat wel zou moeten, en nu zouden zware vrouwen zich meer moeten laten gaan qua kleding. Wel consequent blijven he ;)

Maar eerlijk.. Ik kijk daar echt niet naar, jullie wel dan? Leven en laten leven. Waarom mogen vrouwen niet met witte leggings onder spijkerrokjes met birkenstocks lopen?

17. Sun01

Sun01 Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.029
    227
    63
    Drie kwart leggings!! Zo lelijk
    En al helemaal met een spijkerrokje erop.

En als ze dan ook nog wit zijn... brrrr

Crocs en alles wat er op lijkt.

Dat mensen dik of harig zijn nou ja daar kunnen ze 'weinig' aan doen als je snapt wat ik bedoel. Maar de kleding daar gaat het om

18. Dappertje Dik

Dappertje Dik Niet meer actief

Niemand zegt dat iets niet mag.
    Iedereen hier vertelt wat hij/zij er niet uit vindt zien.

19. sydneys

sydneys Niet meer actief

Mannen zonder t-shirt. Van die vieze harige zwetende bierbuiken brrr. Kom op ej! Heb mijn kind bij me. Straks kan ik met dan manneke naar de psycholoog om dat te verwerken:D
    Ik weet nog dat ik dat als kind helemaal vies vond. Ben je met je ouders bij een drukke braderie. Lopen er van die vieze bierbuiken rond zonder t-shirt, mijn kop kwam dan op gelijke hoogte met die buiken. Kon je de hele tijd die buiken ontwijken of je plakte er met je neus tegenaan :p

Gelukkig is dat in deze tijd toch minder :D

20. MoniekJ

MoniekJ Fanatiek lid

12 mei 2015
    1.719
    0
    0
    HBO-B biomedisch laboratoriumonderzoek.
    Tilburg
    Hé. Niets tegen jonge meiden in 3kwartlegging of shorts met birkies ! Met die zwangere pens en opgezwollen voetjes is dat het enige wat comfi draagt ;) maar vooruit, die spijkerrok laat ik lekker hangen in de winkel.

Behaarde mensen. Mag ik een teiltje?
    Blote bast, shorts en slippers maken me helemaal wild. Als het mn ventje is, in de achtertuin en lekker aan het werk.
    Ohohoooh. Hemden bij mannen. Dan moeten ze een verdomd mooi hemd hebben, wil ik dat leuk vinden. Geldt voor vrouwen ook trouwens. Die laten sideboobs en okselhaar zo lekker vrij bungelen dat ik graag een teiltje wil.

Deel Deze Pagina