Ohja en maxijurken, het staat gewoon niet iedereen. Vind het bij dames met hoofddoeken heel mooi staan, en bij sommige dames zonder ook, maar wel afhankelijk van je figuur/lengte.
Conclusie van dit topic? Gewoon aantrekken wat jij vind dat lekker zit of wat in jouw ogen mooi is. Iedereen heeft wel wat te zeiken over de kleding van iemand anders. Als je je moet gaan houden aan alles wat hier beschreven is als Not Done dan kun je beter binnen blijven. No way! Ik vind het Not Done als je je gaat kleden naar wat andere als '' mooi '' zien en niet naar wat jij zelf als mooi ziet.
Nouja, er is natuurlijk een heel groot verschil tussen een topje dragen waarin je alle rolletjes kunt tellen en wat eigenlijk gewoon te strak is, of een topje op maat dragen met een vestje eroverheen -hoe warm het ook is-, omdat je je armen niet durft te laten zien..
Dit vind ik dan weer jammer. Ik dacht dat dit een topic was over welke kleding je niet mooi vindt, nu zijn putjes ineens goor.
eigenlijk is het ook meer een topic geworden over wat wel en niet kan in de mode. Maar het voorbeeld wat ik noemde over die gastouder, ik neem aan dat iedereen vindt dat dat echt not done is...een rokje waarin je echt niet kan bukken of je benen 2 stappen uit elkaar kan zetten met van die pinhakken eronder of een broekje waar een halve bil onderuit komt.
Ik weet niet eens wat ik me daar bij voor moet stellen, maar het interesseert me niet wat andere dragen, als ik het liever niet zie kijk ik wel een andere kant op.
Nou ik denk meer dat ze bedoelt ; putjes billen zijn niet zo aantrekkelijk om te zien natuurlijk maar je heb vrouwen die dan echt een mega dun broekje aan doen waar je alles door heen ziet. Terwijl je ook een dikker broekje aan kan doen waardoor je de putjes niet meer ziet Ik vind sowieso hele dunne kleding waar je alles door ziet lelijk ; ik ben zelf ook stevig maar je zou mij nooit zien in een heel dun stofje waar je alles door ziet. Wel een iets dikker stofje... Oh en over die mannen met slippers... Nooit gerealiseerd dat sommige mensen dat lelijk vonden ik vind voeten sowieso lelijk maar zoals ik al zei sandalen verschrikkelijk haha zowel bij mannen als jongens van een jaar of 10. Al snap ik dat het voor kinderen makkelijker is en beter blijft zitten
Jij noemt het gewoon goor, sorry hoor, maar dat vind ik nergens op slaan. Ik vind ook wel dingen niet zo mooi, maar hè smaken verschillen en als je dus blijkbaar niet zulke strakke benen hebt en met warm weer trek je een short aan, dan ben je goor??
Tjee wat een zanikerds hier! We kunnen beter de lange broek met dichte schoenen aan doen en een trui met lange mouwen , of is dat ook niet goed? Pffffff
Dan ben je dus verplicht om lange donkere broeken of spijkerbroeken te dragen, want in korte broeken/rokken of lichte broeken zie je het altijd wel.
Nou ben ik inmiddels 25 kilo afgevallen, maar geloof mij ik draag graag een legging onder mijn jurkjes puur omdat ik dat mooier vind met mooi weer ben ik inmiddels zover dat ik een korte legging aandoe anders wrijven de dijen zo tegen elkaar aan. Maar echt het maakt me geen drol uit wat anderen daar van vinden
Fuk hey. Dit draag ik nu dus. Dat zal fraai wezen. Is er iemand oké mee? Idd,wat een gemiep hier zeg!
Dat je je misschien wat netter moet kleden als je gastouder bent of juf dat ben ik met je eens maar dat zo iemand niet in een rok zou mogen lopen vind ik dan weer nergens op slaan. Ik ken niemand die zulke korte rokjes draagt dat je dr billen kan zien dus kan er geen oordeel over vellen. Heb hier ook nog nooit zo iemand gezien dus denk dat het voorbeeld wat jij noemt iets is wat nou niet echt dagelijks veel voor zal komen. En ik moet zeggen, ik vind mensen prachtig als ze gewoon aantrekken wat ze willen en niet wat andere mensen willen. Met en zonder putjes in de billen en benen en met of zonder witte legging. Het zelf vertrouwen wat een vrouw uitstraalt als zij zich goed voelt in de kleding die zij aan heeft maakt haar veel mooier dan iemand die iets aantrekt omdat andere vinden dat dat in de mode is en dus onzeker over straat lopen.
Maar ook al vind ik het geen prettig gezicht, dat betekend toch niet dat je verplicht ben iets anders aan te doen? Stom dat mensen zich zo aangesproken voelen, draag lekker wat jij mooi vind, doe ik ook, maar we mogen toch wel allemaal een mening hebben