Ik heb even wat feedback nodig, want ik wil namelijk niet boos worden op een vriendin omdat ik mijn hormonen niet onder controle krijg mijn man en ik hebben een vriendengroep en mijn man gaat regelmatig met hun wat drinken in de stad in het weekend, ik kan niet mee door een chronische ziekte en moeheid door de zwangerschap. een vriendin van me hoort ook bij die vriendengroep en heeft het er altijd over dat het zo gezellig is als mijn man er ook bij is. Dat zag ik meer als compliment maar nu zat ze hier van de week en mijn man was een week intern op cursus, toen vroeg ze me of ik hem miste en ik zei natuurlijk ja uiteraard mis ik hem! hij zou vrijdagavond thuiskomen vertelde ik haar en dan zou hij wel niet meer uitgaan want dan hebben we elkaar een week niet gezien en willen we samen zijn en hij zal dan ook wel moe zijn, toen zei ze: oh! jammer! ik vind het altijd zo leuk als hij erbij is..." dus toen mijn man vrijdagavond thuis was stuurde ze hem een sms-je: of ie zin had om met haar wat te drinken om het weekend in te luiden ik heb mijn man laten antwoorden dat ie lekker thuisblijft maar dat ik dat de dag ervoor toch ook al tegen haar had gezegd? foei wat was ik kwaad! tot overmaat van ramp heb ik nog niks van haar gehoord maar heeft ze ondertussen wel mijn man gesproken en gezegd dat ze zich heel rot heeft gevoeld door zijn antwoord en dat ze niet tussen ons in wil komen. Ik geloof er helemaal niks meer van! ben ik nu zo laaiend door mijn hormonen of is het terecht dat ik haar geen echte vriendin vind? ik kan het maar niet loslaten.....GRRRRRR
Ik vind dat jouw vriendin niet zo netjes is ten opzichte van jou. Het kan wel zijn dat het gezellig is met jouw man (misschien is jouw man ook wel heel gezellig),maar jij hebt haar al te kennen gegeven dat je liever je man thuis hebt. Dus zij hoeft niet jouw man te sms-en om te gaan stappen terwijl ze weet dat jij hem liever thuis hebt,of is ze uit op ruzie tussen jou en je man? Ik vind jouw vriendin een beetje achterbaks en steukerig.
Ik zou het niet leuk vinden als iemand zo zou doen.. hormonen maken het nog erger en als je jaloers aangelegt bent dan is het HELL! Ik zou het aangeven aan je man hoe jij je er bij voelt. Dan is dat duidelijk!
Dit is op zijn zachts gezegt niet netjes van je vriendin. Dit hoort niet. Ze hoort jouw man niet te smsen terwijl ze weet hoe jij er over denkt. Ik ben geen tegenstander van een vriendschap tussen man en vrouw, maar een relatie is mij heilig. Zo zou zij het ook moeten zien. Groot gelijk dat je boos bent, wat vind je man er van?
mijn man is een paar jaar geleden vreemd gegaan en dat weet ze, daarom reageer ik er erg gevoelig op. ik vond het echt egoistisch om dan maar te denken hem ff mee uit te vragen zodat zij wat te doen heeft op vrijdagavond, ze is namelijk vrijgezel en de rest van de vrienden niet.
mijn man vond het ook niet kunnen en heeft een sms-je teruggestuurd die we samen hebben gemaakt en hij is thuis gebleven
moet ze niet mij flikken en ik ben niet eesn zwanger hallo je gaf aan dat je je man miste en wil liever thuis wil samen zijn dan nog z'n sms vind ik geen goeie vriendin hoor ik ben zowizo jaloers dus moet ze mij niet hebben hahah
klopt, hij is ook heel gezellig en erg populair op feestjes, hij is nooit chaga en altijd in voor een lolletje en een drankje, hij kent de halve stad, als we zaterdagmiddag de stad ingaan dan is het niks anders dan "hoi" hoi 'hoi" maar goed ik kan daar op zich goed mee omgaan alleen ik twijfel of zij nu echt wel een vriendin is of dat ze meer wil......
dat zegt mijn gevoel ook! alleen het moeilijke is dat zij ook in dezelfde vriendengroep zit als wij dus tegenkomen doe je haar op alle verjaardagen en in het weekend
Ik zou haar geen vriendin meer noemen en zeker wat afstand nemen. Zulke mensen die achter jouw rug gaan (ook al zijn het de kleinste dingen) zijn niet te vertrouwen. Ik zou het wel duidelijk tegen haar zeggen en op feestjes zou ik haar gewoon negeren. Andere mensen zat om mee te praten, toch?
ik vind het echt te belachelijk voor woorden en als iemand zoiets doet noem ik haar zeker geen vriendin meer ze wist gewoon dat jij hem miste en dan komt ie thuis gaat zij hem zitten smsen om af te spreken! ik vind het erg achterbaks maar zou zowieso met haar gaan praten waarom ze dat heeft gedaan
wilde het eerst niet neerzetten,maar dat was het eerste wat ik dacht!Ik heb ook zo'n lekkere vriendin gehad,en die wilde dus idd meer
ik ga in ieder geval nog met haar praten en inderdaad ik hou haar vanaf nu op een afstandje en zal dat ook aan mijn man zeggen, @jolien: ja ik vertrouw ook altijd op mijn gevoel en het 1e wat ik dacht was....waarom sms je hem nu in vredesnaam? dit klopt niet.....er gingen wel alarmbelletjes af. en mijn man vindt iedereen aardig en lief en zegt dat ik absoluut geen concurrentie heb en hem moet vertrouwen maar ik weet ook hoe slim vrouwen zijn, niet verkeerd bedoeld dames, maar de meeste van ons zijn nou eenmaal goed in manipuleren en stiekum doen.
Ik vind dit niet normaal, als het mijn 'vriendin' was had ik haar allang gebeld om te vragen hoe en wat. Ik had gewoon op de man af gevraagd waarom ze mijn man een sms stuurt terwijl ze weet dat ik met hem thuis wil zijn. Daarbij ben ik wel erg jaloers aangelegd. Ik vind het wel heel goed van je man dat hij voor je is thuisgebleven en ik weet wel zeker dat die 'vriendin' wat van je man wil. Dus ik zeg: Hou haar in de gaten.
OF die meid heeft n plaat van n goeie halve meter dik voor dr kop, OF ze wil meer dan ze ooit zal toegeven. ERUG achterbaks om achter jou om toch nog ff snel hem te sms-en om te kijken of hij er niet toch voor te vangen is om met haar uit te gaan. Ik zou zeggen...die staat op de nominatie om (gezien de vrienden club en dat je dr overal tegen zal komen) niet meer als kennis te worden. En dat je mannetje maar even ERG duidelijk is wie de vrouw in zn leven is en wie dus duidelijk NIET.
Sorry hoor.....maar als het aan mij had gelegen had ik haar al lang een hoek gegeven (al lost dat niks op, maar het is gewoon lekker om te doen... ) Hoe haalt ze het in haar hoofd zo te doen? Heb je er al met je man over gehad? Mischien samen naar een oplossing zoeken... het klinkt alsof ze behoorlijk verliefd is op jou man...
zou ook bellen trouwens en haar vragen en je man ook trouwens , aangezien hij al eerder vreemd gegaan is moet hij begrijpen dat je dat niet leuk vind en idd duidelijk maken dat deze keer niet vergeven word gezin's leven op speel zetten zou ik niet pikken nog een keer knuffel voor jou