deze lijkt indd aardig gelijk aan die van de 14e, maar aangezien de 4 dagen verder bent zou hij wel wat donkerder moeten zijn.. maar misschien opgedroogd ..dat hij er dan beter uit ziet, wat esther bedoelt met +1 is de tekst van nimme... zet de foto's eens onder elkaar en maak er 1 foto van, esther zegt daarop + 1 met andere woorden, dat esther daar ook zo over denkt
Ja precies.. Word niet donkerder.. Heb gister bloed laten prikken op hcg..heb laatste keer buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad. Vanmiddag de uitslag...duimen maar..
duim met je mee.....maar ik had dit ook zo bij de mk dat de test niet donkerder was geworden dus ik hoop voor jou dat het goed nieuws wordt meid...
Het kan nog alle kanten op.. Afwachten maar. De ene maakt sneller hcg aan dan de anser. Gister beetje bruinverlies, vandaag niks, verder ook geen buikpijn dus blijf hopen...
Het kan nog alle kanten op.. Afwachten maar. De ene maakt sneller hcg aan dan de anser. Gister beetje bruinverlies, vandaag niks, verder ook geen buikpijn dus blijf hopen...
Kan wel natuurlijk maar een test met 4 dagen verschil moet wel echt duidelijker zijn. Hcg bouwt zich namelijk op. Wil je ook verder niet bewust ongerust maken hoor...zeg alleen wat er bij mij gebeurde
Ik ga hard voor je duimen dat je hcg uitslag goed is vanmiddag! Bij een bbz maak je ook minder hcg aan he, dus hoop heel erg voor je dat je dat nu niet weer hebt... Hopelijk mag je snel op een roze wolk stappen!
Pfff muts van assistente...waardes zeggen haar niks..daar heb ik wat aan. Morgen belt arts me voor uitleg. Ik heb een hcg van 120 ben nu 4 weken en 3 dagen. Wie lan daar wat zinnigs ovet zeggen ? Alvast bedankt !
120 is mooi hoor. In mijn Zh willen ze op 4 weken een waarde zien van boven de 100 om te spreken van een goede zwangerschap.
3 weken 0 tot 5 4 weken 3 tot 426 5 weken 18 tot 7,340 6 weken 1080 tot 56,500 7 8 weken 7,650 tot 229,00 dit is de tabel die ik op internet heb gevonden.
die tabellen kloppen niet hoor, ik had bij mn eerste zw.schap op 4 weken een hcg van 18. mij werd toen al meteen verteld dat dat een te lage waarde was voor een doorgaande zw.schap. Ik kreeg idd een miskraam, toen ik met die tabellen aankwam in het zh werd ik nog net niet uitgelachen. Maar kreeg wel te horen dat die tabellen niet kloppen.