ik ben nu 3 dagen overtijd en vind het hartstikke spannend! ik durf van de zenuwen niet te testen, maar wil dit toch even met jullie delen.. hopelijk als ik ga testen dat het een positieve uitslag is!
Je zegt over tijd te zijn, maar op 16-2 zeg je dat je NOD de 26ste is. Dus dan zit je toch nog ver voor je NOD? S6 met testen in ieder geval, hoop uiteraard dat je zwanger bent.
ik had me vergist met mijn NOD die was afgelopen zondag hihi.. ik wacht tot aankomende zondag, als het me lukt.
Maar hoe kan je cyclus afgelopen zondag zijn geweest, als je een cyclus hebt van 32 dagen en op 21-1 je laatste ongi hebt gehad? Ik probeer het even te snappen hoor, geen beschuldiging.
ik heb op mijn telefoon mijn biologische kalender app geinstalleerd, hierop kan ik zien wanneer mijn ongi zou moeten komen en kan ik zelf invullen wanneer ik echt ongi geworden ben en wanneer het gestopt is.. ik heb nogal een onregelmatige cyclus.. bijvoorbeeld december 2012 begon het op 16 december t/m 20 december, daarna in januari begon het op 22 januari t/m 26 januari en volgens MBK zou mijn ongi deze maand beginnen op de 18e t/m 22e.. maar nog steeds niet ongi..
wil je niet teleurstellen maar die biologische klok van predictor is niet altijd juist ik heb tot mijn eisprong zegt die klok cyclus van 28 (hier klopt ongi niet) en na cyclus van 22 dagen (hier klopt ongi alleen eisprong niet) Maar ik hoop een positieve test natuurlijk
ik had al zo'n vaag vermoeden dat die MBK niet klopte inderdaad.. maar goed, hopen op een positieve test
ik gebruik period tracker. En die klopt wel. Maar ik ben heel regelmatig dus ik weet niet of die ook klopt als je onregelmatig bent.
Maar gebruik je ovutesten of temp je voor eisprong? Je kan toch niet van een app uitgaan wanneer je ongi gaat worden? Zeker niet als je vorige cyclussen 32 dagen waren? Waarom zou hij dan nu ineens 28 dagen zijn? Mijn inziens ben je nog niet over tijd, maar zou morgen je NOD zijn. Althans berekent op basis van de gegevens die nu bekend zijn. Ik wil niet dat je teleurgesteld raakt als je negatief test terwijl je niet over tijd bent. Uiteraard hoop ik ook dat je gewoon onwijs zwanger bent. Wanneer wil je testen?
ik meet tegenwoordig mijn temperatuur en vertrouw niet meer zo op die app.. ik ga proberen om tot zaterdag te wachten, mocht ik voor die tijd nog niet ongi geworden zijn tenminste..