In bijna iedere reactie die ik lees zie ik een klein fotootje achteraan de zin staan. Er staan twee kindjes op. Heeft iedereen dit? Hieronder een voorbeeld (reactie is trouwens willekeurig gekozen want ik zie het bijna bij iedereen). Deze topic had ik al in de Lounge geplaatst, maar had dat welicht beter meteen hier kunnen doen.
Beste Augustu, Waarschijnlijk bekijk je de site op je telefoon of tablet. Wat je kunt proberen is de cache, tijdelijke internet bestanden en geschiedenis te wissen. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl
Ja op mijn telefoon inderdaad. De fotootjes waren een tijdje weg maar zijn nu weer terug. Dank voor het antwoord, ik zal het proberen.
Hier is het even weggeweest, maar sinds deze week weer terug... Ook bij het plaatsen van een bericht krijg ik nu hetzelfde. Kijk idd op de ipad, maar wis altijd mijn cache/geschiedenis wanneer ik mijn browser afsluit.
Is echt een probleem met de cache van je ipad, tablet, iphone of mobiele telefoon. Op je ipad naar instellingen, Safari en daar de geschiedenis en website data wissen. Daar ook even naar Geavanceerd gaan en dan naar Website data en daar alle website data verwijderen. Dan even dubbel drukken op de home button en alle openstaande programma's verwijderen door ze of naar boven te swipen of te verwijderen via het kruisje (ligt aan welke ipad je hebt). Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl