Testen op Koninginnedag wie doet er mee?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Nelizz, Apr 28, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nelizz

Nelizz Actief lid

Feb 7, 2009
    325
    0
    0
    Hoi allemaal,

ik ga -als ik nog niet ongesteld geworden ben- op Koninginnendag testen.
    Ben al overtijd maar ik ben nog maar net gestopt dus is er geen vinger op te leggen..
    Ik voel heel weinig(geen ongi klachten geen zwangerschapsklachten) maar heb wel een kleine druppel bloed gehad vorige week(ik vermoed/hoop een innestelingsbloeding)
    Succes alvast!

2. Roxy83

Roxy83 Actief lid

Mar 4, 2009
    235
    0
    0
    Hoi Nelizz,

Ik ga gezellig met je meedoen.
    Ik voel me op dit moment niet zwanger maar voel ook niet dat mijn ongi eraan komt.
    Ik zit donderdag op dag 49.
    Ik hoop niet dat mijn lichaam me in de steek laat, mijn cyclussen waren 47-47-45-39 dus opzich liep het wel redelijk gelijk. Ik dacht bij mijn laatste ongi dat de etos zwanger worden pillen hielpen maar dat zit er nu nog niet in of ik moet nu zwanger zijn dan hebben ze bij mij direct goed geholpen :) na mijn idee heb ik 15-4 mijn eisprong gehad dus ben zeer benieuwd.
    Voel me niet anders dan normaal wel heb ik vorige week een paar keer het idee gehad dat ik echt ongi ging worden maar niet dus, ik hoop dat ik zwanger ben anders kan ik dus geen pijl meer trekken op mijn lichaam en moet ik dus wachten totdat de ongi weer een keer door gaat zetten.
    Heel veel succes met testen en ik hoop voor ons dat ze positief zijn :)

3. Nelizz

Nelizz Actief lid

Feb 7, 2009
    325
    0
    0
    Hoi Roxy,

Ik slik ook die pillen en twijfel inderdaad over het kortere cyclus verhaal. maar ik ben wel blij dat ik extra vitamines binnenkrijg. ik had vorige maand 36 dagen en donderdag zit ik op dag 40. ik voel ook echt niets, geen vreetbuien(je had me vorige maand moeten zien :confused: ) en heel lichtelijk gehumeurd terwijl dat ook veel erger kan. Ik zie bij mezelf wel een opgezet buikje, maar helaas zegt het allemaal niets zolang je geen positieve test in handen hebt.
    Ik blijf er heel relaxed onder, al is het moeilijk te weten dat die testjes in het badkamerkastje op me wachten.. :rolleyes:

Succes!!

4. surf

surf VIP lid

May 21, 2007
    14,595
    1
    36
    Noord-Holland
    ik was donderdag ook van plan te testen, maar ik twijfel toch nog een beetje of ik niet langer moet wachten... vond het wel een mooie dag...
    maar we gaan vanaf morgenavond een paar dagen weg, dus ik kan het zowiezo pas maandag laten weten...

5. Nelizz

Nelizz Actief lid

Feb 7, 2009
    325
    0
    0
    we zijn benieuwd!
    Het is denk ik afhankelijk van hoe nieuwsgierig je bent,
    al ben ik ook nieuwsgierig maar om zeker te weten wacht ik toch.
    in ieder geval succes!

6. Roxy83

Roxy83 Actief lid

Mar 4, 2009
    235
    0
    0
    Surf veel plezier tijdens een paar daagjes weg, zodra je terug bent horen we dan wel hoe of wat, succes iniedergeval.
    Nelizz ben je vorige maand pas gestopt met de pil of al wel eerder?
    toen ik net gestopt was met de pil had ik ook een erg opgezette buik had echt het idee dat ik zwanger was maar blijkbaar had dat ook te maken met het ontpillen.
    Het was fijn geweest als die etos pillen voor een kortere cyclus zorgden en die hoop had ik ook echt maar nu hoop ik dat het mijn ritme in mijn cyclus niet verstoord heeft. Het is idd wel fijn dat je de juiste vitamines ermee binnen krijgt.
    Maar ja we zullen zien opzich heb ik voor mezelf het idee dat er niks aan de hand is en ben daardoor eigenlijk nieuwsgieriger wanneer ik weer ongi ga worden dan dat ik zwanger ben.
    Welke zwangerschapstest ga je gebruiken?
    Ik heb ze van babyboom thuis liggen maar op de een of andere manier heb ik hier niet zo'n goed gevoel over dus denk dat ik morgen nog maar even die 2 voor 5 euro van de kruidvat ga halen waar veel mensen erg positief over zijn.
    Succes!!!

7. Nelizz

Nelizz Actief lid

Feb 7, 2009
    325
    0
    0
    Ik ben in februari gestopt met de pil.
    Ja vorige maand had ik ook last van een opgezette buik, maar het lijkt nu anders te voelen.
    Ik probeer er echt niet veel van te verwachten hoor. net als jij ben ik inderdaad benieuwd wanneer die ongi nou eens gaat komen. ik heb de 2 voor 5 testen hier ook liggen.
    andere testen ken ik niet echt, ooit wel eens claerbleu gebruikt, maar de van de KV voor zo weinig geld, daar hou ik wel van :) anders verspil je zoveel geld voor zoveel negatieve testen waarschijnlijk... :(
    wat ik de laatste tijd trouwens ook doe, is maar 1 etos pil per dag te nemen ipv 2. ik dacht dat dat de vorige keer juist hielp om ongesteld te worden..

8. Roxy83

Roxy83 Actief lid

Mar 4, 2009
    235
    0
    0
    vandaag even de kv 2 voor 5 opgehaald.
    hier nog steeds niks aan de hand dus ben benieuwd morgen.
    Heb wel de hele tijd gerommel in de buik en nog steeds wat slijmverlies.........
    Nelizz en Surf bij jullie ook nog niks doorgebroken en dus ook nog steeds morgen testen??????

9. Nelizz

Nelizz Actief lid

Feb 7, 2009
    325
    0
    0
    Hey roxy,

hier nog niets aan de hand, wel vind ik het lastig om te wachten tot morgen..
    ik begin net rugpijn onderin te krijgen en is mijn maag al een tijdje erg vervelend aan het doen(snel vol zitten, boeren :oops: en klein beetje misselijk). nu kan mijn maag dat vaker doen, dus daar moet ik ook niet veel op letten. Ik heb trouwens verder eigenlijk zo goed als geen slijmverlies(wat ik volgens mij voor mijn ongi juist heb).

ik hoop dat, als ik morgen posi test, ik het stil kan houden voor mijn vrienden waar we morgenmiddag naartoe gaan! als ze maar niets vragen heb ik ook geen reden om een rooie kop te krijgen! en mn beste vriendin voorlopig even voorliegen :^o ze hoort het alsnog zo snel mogelijk maar niet zo snel..
    hopelijk is vrijdag mijn huisarts bereikbaar, want ik wil zo snel mogelijk bevestiging! als het allemaal loopt zoals ik hoop natuurlijk..
    Begin jij al ongeduldig te worden?

10. Nelizz

Nelizz Actief lid

Feb 7, 2009
    325
    0
    0
    Goedemorgen,

Hier is nog steeds onduidelijkheid. ik heb net negatief getest, dus ik heb nog steeds geen onduidelijkheid. Dan zal ik nog wel ongi moeten worden. Ik baal er vooral van dat ik dan nu een langere cyclus heb gekregen...
    nou ik hoop dat die van jou wel positief is! succes roxy!

11. lievemama19

lievemama19 Fanatiek lid

Mar 12, 2007
    1,813
    1
    36
    Nelizz dat is balen meid :( hoop voor je dat je snel posi test heb en ander dat de :evil: :evil: snel komen zodat je weer aan nieuwe ronde kunt beginnen

succes voor iedereen die gaat tetsten vandaag

12. Roxy83

Roxy83 Actief lid

Mar 4, 2009
    235
    0
    0
    Nou meid,

Hier ook een negatieve test dus we blijven ook in onzekerheid zitten.
    Ik had het al wel verwacht omdat ik me ook helemaal niet zwanger voel maar ik baal wel behoorlijk want zit nu dus op dag 49 en heb geen flauw idee wanneer ik nu ongi ga worden.
    Heb nu gewoon zin om met de volgende ronde te gaan beginnen maar ja......
    als ik volgende week nog niet ongi ben geworden en geen positieve test heb ga ik na de dokter want ik mocht van haar terug komen als mijn cyclus de 60dgn naderde.
    Ik hoop dat je het een beetje van je af kunt zetten en er toch een leuke dag van kan maken.
    rustig aan.

13. Nelizz

Nelizz Actief lid

Feb 7, 2009
    325
    0
    0
    he balen dat ie negatief is. hopelijk komt die ongi snel door voor je. ik hoop het voor mezelf ook. Verder kan ik er wel mee leven, ik ben nog maar aan het begin van het zwanger worden, dus mag ook nog niet veel verwachten.
    succes en een fijne dag nog!

14. Nisa

Nisa Fanatiek lid

Nov 17, 2008
    2,007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    hier nog 1 negatief getest :(

15. Nelizz

Nelizz Actief lid

Feb 7, 2009
    325
    0
    0
    He Nisa,

Balen joh! Ben je ook al ongi geworden?
    Ik ben nog niet ongi en begin nu allerlei redenen te bedenken waarom niet.
    een van de redenen is dat ik misschien later mijn eisprong heb gehad en dus pas over een week ongesteld of over tijd zou moeten zijn. ik heb namelijk vorige week woensdag wel pijn gevoeld, maar ik weet niet meer wat voor pijn :(
    zo blijf je maar redenen bedenk he...
    Maar goed, ik ga nu in ieder geval niet testen tot volgende week woensdag. ik heb nog een kruidvat testje liggen en ik denk dat het me lukt om die te bewaren.

oh jah ik ben vannacht ook nog heel misselijk geweest, maar dat zal het avondje feesten zijn geweest(ik drink niet, maar heb wel bier over me heen gekregen :x .....)

16. Roxy83

Roxy83 Actief lid

Mar 4, 2009
    235
    0
    0
    Nisa,

wat enorm balen dat je ook negatief getest hebt.
    Heb jij een normale cyclus zodat je zeker weet dat je ongi had moeten worden of....
    Nelizz, hier hetzelfde gevoel ik zit ook van alles te verzinnen of ik nog wat gevoeld heb de laatste dagen maar kan het me niet heugen, vind het heel vervelend en wil gewoon ongi worden of een positieve test, maar helaas.
    Denk dat ik het vooral lastig vind omdat heel veel bekenden om me heen zwanger zijn en waarbij het wel snel ging en hun cyclus wel direct normaal was, heb dus echt een gevoel van waarom bij mij niet.
    Ik heb ook nog een kv testje en gooi die er volgende week nog een keer tegen aan als de ongi er dan nog niet is, is die test weer nega dan maak ik weer een afspraak bij de ha.

17. Nelizz

Nelizz Actief lid

Feb 7, 2009
    325
    0
    0
    Het ergste is dat je cyclus zo lang duurt... :cry:
    Ik hoop echt voor je dat je toch zwanger bent, roxy (en anderen die in deze situatie zitten)
    ik heb momenteel wel veel bevallingen om me heen. een vriendin die volgende week is uitgerekend. Dat vind ik nog niet zo moeilijk, omdat toen zij vertelde dat ze zwanger was ik toch nog niet met de pil gestopt was.
    Maar nu ben ik bang dat ik het veel moeilijker ga krijgen. Wat als mijn beste vriendin zwanger word, die dan tegen mij steeds heeft gezegd van wacht nog maar even? of mijn schoonzus, die waarschijnlijk ook dit jaar zal beginnen(we weten het niet van elkaar) of een nicht die net getrouwd is, wat als zij in een klap zwanger word? ik wil graag het begin van de nieuwe generatie familie in mijn buik hebben... al mogen mijn schoonzus en ik wel tegelijk zwanger zijn hoor! das ook weer leuk :D

Ik denk dat als ik ongi word, ik gewoon foliumzuur ga halen.. eens kijken wat er dan gebeurt. misschien ook een tip voor jou roxy?

18. Pinguïns

Pinguïns Niet meer actief

@ Nelizz: Foliumzuur daar mag je al mee beginnen voordat je zwanger wilt worden, het helpt echter niet om sneller zwanger te worden....
    Het is zelfs beter om er gewoon nu al mee te beginnen!

19. Roxy83

Roxy83 Actief lid

Mar 4, 2009
    235
    0
    0
    Ik denk niet dat het zo is hoor maar omdat ik over mijn langste cyclus heen zit en nu al op 50 dgn zit weet je gewoon niet wat je lichaam wil.
    Ik heb hetzelfde als jou wil ook graag de eerste van de familie zijn en als je dan van die rot cyclussen hebt ben je idd bang dat een ander eerder is.
    Maar als ik jou was zou ik gewoon al met foliumzuur beginne hoor ik ben de maand voordat ik ging stoppen met de pil (augustus) al begonnen met foliumzuur van de apotheek en sinds twee maanden slik ik nu die van etos zwanger worden. Maar ben nu een beetje bang dat die pillen er nu voor zorgen dat mijn cyclus langer is :( maar ja daar kom je natuurlijk niet zo achter of dat de oorzaak is.
    Kunnen niks anders doen dan afwachten.

Iedereen een heel fijn weekend!

20. griekie

griekie Bekend lid

Jan 2, 2009
    579
    1
    0
    Hoi meiden,

Hier nog een onzeker meisje.Mijn vorige cyclussen waren ook erg lang(zie onderschrift)ik ben sinds juni 2008 gestopt en sindsdien nog maar 4 cyclussen gehad.Ik word er gek van ik zit nu op dag 46 en heb geen idee of ik nou wel of geen eisprong heb gehad.Iemand die er een kan vinden bij mijn tempratuur curve.Ik dacht zelf misschien op dag 34(net zoalde laatste 2 cyclussen)het is om gek van te worden hen die lange cyclussen. Ik ben dus ook elke dag wel misselijk(met vlagen)en een raar gevoel in me buik(soort van maagzuur achtig) maar dan onderin de buik.Rugpijn etc, maar goed bij mijn vorige cylcussen wees dit ook nergens op want toen was ik niet zwanger.Het enige waar ik nu dus GEEN last van heb is gevoelige tepels en dat had ik bij de vorige cylussen dus juist wel.Ik ben maar gestopt met het slikken van teunisbloemolie.

liefs
    Griekie

Share This Page