Krampen na punctie, na een week alle pijn weg?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door chantalroel, 26 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantalroel

26 jul 2012
    60
    0
    6
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Dinsdag 17 Juli hebben we de punctie gehad en vrijdag de terug plaatsing.
    De punctie was goed gegaan, de pijn was goed uit te houden. ik was goed verdoofd.
    Ook de terug plating was heel goed gegaan.
    Vanaf de punctie heb ik tot en met afgelopen dinsdag een pijnlijke buik gehad en voor namelijk krampen in de onder buik. Het voelde zoals ik ongesteld moest worden, van die kramp.
    Nu voel ik sinds gisteren woensdag 25 juli helemaal niets meer, geen krap, geen pijnlijke buik.
    Vrijdag 3 aug. mogen we pas een test doen.

Zou het nou goed zitten, of moet ik me zorgen maken

iemand ervaring mee?

2. wenswens

wenswens Actief lid

14 nov 2007
    104
    0
    0
    Hi, ik heb zondag 15 juli de punctie gehad. Na de punctie had ik weinig last van mijn onderbuik. Ik had een beetje een opgezwollen buik door het te veel drinken, had een drukkend gevoel aan de onderbuik. Verder de dag na de punctie tot en met een paar dagen na de terugplaatsing lichte drukpijn in de onderbuik. Nu heb ik alleen last van gevoelige grote borsten door Utrogestan.

het is normaal dat je na de punctie wat voelt, lichte buikpijn etc...als het maar niet gepaard gaat met koorts. Dat je nu geen pijnlijke buik meer hebt, is toch goed?

3. wenswens

wenswens Actief lid

14 nov 2007
    104
    0
    0
    Ik mag pas 18 dagen na de punctie de test doen. Vrijdag 3 aug. ga ik ook testen. Spannend! Ik ga ook voor je duimen!

4. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.879
    2.880
    113
    Noord-Holland
    Hier juist na een week nog steeds de hele dag kleine steekjes, dat voelt ook zorgelijk als in hoe kan dat nou.. gelukkig is de echte buikpijn weg, dat is alleen maar fijn toch :)
    En ook 3aug testen :D

5. chantalroel

26 jul 2012
    60
    0
    6
    Vrouw
    NULL
    NULL
    bedankt voor jullie reactie.
    Misschien maak ik me ook te druk, omdat ik nu helemaal niets meer voel. ben ik bang dat het weg is.
    Sophy: Ik heb ook een week lang de hele dag kleine steekjes gehad.
    en die zijn van een op de andere dag hele maal weg.

Maar eigelijk is het wel heel fijn ja dat ik geen pijn meer heb.

Op naar 3 aug. ik duim ook voor jullie. succes

6. wenswens

wenswens Actief lid

14 nov 2007
    104
    0
    0
    Hallo meiden,
    Ik ben gisteren, 14 dagen na de punctie gaan vloeien. Echt balen! Over 3 dagen zou ik eigenlijk mogen testen maar ik wil zekerheid en heb vandaag maar getest. Negatieve test:(. Vanochtend zk gebeld om te vragen of ik door moet gaan met die bolletjes of niet, maar ik kreeg meteen het antwoordapparaat die zegt dat ik op een ander moment moet bellen.

7. chantalroel

26 jul 2012
    60
    0
    6
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hey meid

Wat vervelend nieuw. Had gehoopt voor je dat alles goed was. Kan het geen innestelings bloeding zijn. En dat je misschien te vroeg getest hebt.

8. chantalroel

26 jul 2012
    60
    0
    6
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hey meiden

Ook ik zit vandaag op dag 14 na de punctie. Vanmorgen ben ik gaan vloeien. Beetje donker bruin bloed. Ik hoop dat het zo weinig blijft.
    Ik durf nog geen test te doen. Ik wacht tot vrijdag.
    Zou het innestelingen bloed kunnen zijn.
    Het voelt niet het zelfde dan als ik ongesteld meten worden, dan het ik meestal een dag buik kramp. Nu voel ik eigenlijk helemaal niks.

9. wenswens

wenswens Actief lid

14 nov 2007
    104
    0
    0
    #9 wenswens, 31 jul 2012
    Laatst bewerkt: 31 jul 2012
    nee helaas niet. op dag 13 en dag 14 in de ochtend had ik ook donker bruin afscheiding en in de late avond lichte bloeding. De dag daarna ongi doorgezet. Ik heb zelf helemaal geen tekenen van het ongi worden. geen last van krampen, geen last van hevige bloeding, in ieder geval nog niet. Ben gisteravond gestopt met die bolletjes omdat de test negatief is. ik heb op site van umcUtrecht gelezen dat als het mislukt je dan 10 tot 14 dagen na de punctie gaat vloeien. vandaag heb ik zk weer gebeld. Ik mag stoppen met de bolletjes en volgende week heb ik een evaluatiegesprek met de fert.arts

10. wenswens

wenswens Actief lid

14 nov 2007
    104
    0
    0
    Ik had 2 dagen na tp ook beetje bruin bloed gehad.
    Er zijn meiden die menstrueren en dachten niet zwanger te zijn en het toch wel zijn. Maar ik ken mijn lichaam, als ongi doorzet dan moet ik wel de hoop opgeven :(. Wij gaan nu voor 2e ivf.

Niet de moed opgeven hoor!

11. wenswens

wenswens Actief lid

14 nov 2007
    104
    0
    0
    Hoi Chantalroel, Sophy,

Hoe gaat het met jullie? Ik ben toch benieuwd of jullie positief hebben getest. Ik hoop voor jullie van harte dat het goed nieuws is.

Deel Deze Pagina