Foutje caissière

Discussie in 'De lounge' gestart door Tranquila, 18 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ik zou de klantenservice even of mailen.
    Ik dacht eerst dat het om een plastic tasje van 30 cent ging, daarvoor zou ik sowieso niet bellen of mailen.
    Wanneer ik ga shoppen reken ik altijd uit wat ik ongeveer moet betalen, 50 euro meer of minder zou mij al gelijk zijn opgevallen.

Tranquila vindt dit leuk.
  2. Schuurpapier

Schuurpapier Niet meer actief

Niet?! :roflmao:

3. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.867
    5.139
    113
    Home
    Je kan toch bij mededeling neerzetten waar het omgaat? En anders van te voren bellen

4. Grietjenb

Grietjenb Niet meer actief

Ik zou de winkel bellen en het verhaal uitleggen. 'even' 2 uur gaan rijden voor de fout van een ander zal ik niet snel doen.
    Gewoon bellen, dan hoor je vanzelf wat zij willen.

5. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.178
    10.716
    113
    Mijn man had het toen hij onze trouwringen ging afhalen. De medewerkster had een fout gemaakt op het pinapparaat en een paar honderd euro te weinig afgerekend. Mijn man zag het pas toen hij al onderweg naar huis was. Hij is uiteraard omgekeerd, en wat was de medewerkster enorm blij! Want de fout werd haar wel degelijk aangerekend, en bijpassen of ontslag hing boven haar hoofd.

Ysabella en Tranquila vinden dit leuk.
  6. Tranquila

Tranquila Bekend lid

23 feb 2015
    744
    443
    63
    Vrouw
    Ik heb net de winkel gebeld. Ik mocht of de tas houden. Of naar de winkel komen om de tas als nog te betalen en dan zouden mijn reiskosten worden vergoed(wat nog meer dan de waarde van de tas is:roflmao:). Ze hebben geen rekeningnummer waar ik het naar kan overmaken..

flipflop, Jippie, bloem82 en 10 anderen vinden dit leuk.
  7. Tranquila

Tranquila Bekend lid

23 feb 2015
    744
    443
    63
    Vrouw
    Ik reken bijna nooit wat uit. Meestal denk ik ‘ik zie wel wat de schade is’ vooral als ik veel heb gewinkeld.

8. NdNk

NdNk Fanatiek lid

8 mrt 2012
    2.321
    1.421
    113
    Vrouw
    En wat ga je doen?

9. gerdia

gerdia Bekend lid

1 sep 2011
    795
    351
    63
    Vrouw
    Wat goed dat je hebt gebeld! Het is mij ook al eens overkomen en mocht idd het product gewoon houden!

10. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Nee joh daar word niemand voor ontslagen. Dan was ik al 1000x ontslagen denk ik.
    Ik zou het zo laten, ze geven zelf aan dat je niet meer hoeft te betalen.

11. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Oo ik dacht dat het om een plastic tasje ging.
    Voor zo’n dure tas zou het voor mij niet goed voelen om zomaar te houden. Maar 2 uur rijden is ook wel erg ver.

Tranquila en RoIn vinden dit leuk.
  12. K00

K00 Niet meer actief

Ik las : ik reken nooit af :roflmao:

Ik zou willen dat ik zo eerlijk was als de meeste hier... maar denk toch dat ik er geen moeite voor gedaan zou hebben:oops:
    ...

Ukkie1, Tranquila en jt82 vinden dit leuk.
  13. Essie3

Essie3 Niet meer actief

De tas houden zonder te betalen zou niet goed voelen. Maar ik zou er niet 2 uur voor gaan rijden.

14. Tranquila

Tranquila Bekend lid

23 feb 2015
    744
    443
    63
    Vrouw
    Precies dit dus. Afgelopen weekend was al heel lang gepland, oppas geregeld etc.

Dus ik bewaar het prijskaartje voor als ik in de toekomst weer ga dan kan ik het als nog betalen.

15. Tranquila

Tranquila Bekend lid

23 feb 2015
    744
    443
    63
    Vrouw
    Hahaha ik reken nooit af. Meestal jat ik namelijk :roflmao:

K00 en maartje84 vinden dit leuk.
  16. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

20 jan 2009
    3.822
    2.003
    113
    Of je laat wat lekkers bezorgen in het betreffende filiaal...

17. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

30 jun 2015
    4.822
    2.249
    113
    Nou sorry noem mij maar asociaal maar ik had er geen actie op ondernomen. Wel als het een klein kneuterig winkeltje was maar een grote keten... Nee daar heb ik niks van. En de cassiere, die heeft die hele tas niet aangeslagen dus die kan er nooit op aangerekend worden toch? De tas Al gewoon als gestolen ofzo worden geregistreerd uiteindelijk.ik ben er niet trots op maar zo zou ik wel denken...

18. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Wow, bofkont! Heb jij een mooie gratis tas waar je ook een goed gevoel over hebt omdat je eerlijk was :)

Tranquila en Hopsatee vinden dit leuk.
  19. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Je hebt je best gedaan toch?! Betreffende filiaal geeft aan dat je de tas mag houden.
    Ik zou het afsluiten en loslaten. Wellicht een taart laten bezorgen oid, maar verder zou het voor mij wel klaar zijn.
    En voor hun ook denk ik, anders hadden ze hun bankgegevens toch wel gegeven?!

20. Maiasaurus

Maiasaurus Niet meer actief

Ik zou me sowieso om dat tasje niet druk maken. Dat kunnen ze best missen toch? Hoeveel geld was het waard?

Deel Deze Pagina