Ik zou de klantenservice even of mailen. Ik dacht eerst dat het om een plastic tasje van 30 cent ging, daarvoor zou ik sowieso niet bellen of mailen. Wanneer ik ga shoppen reken ik altijd uit wat ik ongeveer moet betalen, 50 euro meer of minder zou mij al gelijk zijn opgevallen.
Ik zou de winkel bellen en het verhaal uitleggen. 'even' 2 uur gaan rijden voor de fout van een ander zal ik niet snel doen. Gewoon bellen, dan hoor je vanzelf wat zij willen.
Mijn man had het toen hij onze trouwringen ging afhalen. De medewerkster had een fout gemaakt op het pinapparaat en een paar honderd euro te weinig afgerekend. Mijn man zag het pas toen hij al onderweg naar huis was. Hij is uiteraard omgekeerd, en wat was de medewerkster enorm blij! Want de fout werd haar wel degelijk aangerekend, en bijpassen of ontslag hing boven haar hoofd.
Ik heb net de winkel gebeld. Ik mocht of de tas houden. Of naar de winkel komen om de tas als nog te betalen en dan zouden mijn reiskosten worden vergoed(wat nog meer dan de waarde van de tas is). Ze hebben geen rekeningnummer waar ik het naar kan overmaken..
Ik reken bijna nooit wat uit. Meestal denk ik ‘ik zie wel wat de schade is’ vooral als ik veel heb gewinkeld.
Wat goed dat je hebt gebeld! Het is mij ook al eens overkomen en mocht idd het product gewoon houden!
Nee joh daar word niemand voor ontslagen. Dan was ik al 1000x ontslagen denk ik. Ik zou het zo laten, ze geven zelf aan dat je niet meer hoeft te betalen.
Oo ik dacht dat het om een plastic tasje ging. Voor zo’n dure tas zou het voor mij niet goed voelen om zomaar te houden. Maar 2 uur rijden is ook wel erg ver.
Ik las : ik reken nooit af Ik zou willen dat ik zo eerlijk was als de meeste hier... maar denk toch dat ik er geen moeite voor gedaan zou hebben ...
Precies dit dus. Afgelopen weekend was al heel lang gepland, oppas geregeld etc. Dus ik bewaar het prijskaartje voor als ik in de toekomst weer ga dan kan ik het als nog betalen.
Nou sorry noem mij maar asociaal maar ik had er geen actie op ondernomen. Wel als het een klein kneuterig winkeltje was maar een grote keten... Nee daar heb ik niks van. En de cassiere, die heeft die hele tas niet aangeslagen dus die kan er nooit op aangerekend worden toch? De tas Al gewoon als gestolen ofzo worden geregistreerd uiteindelijk.ik ben er niet trots op maar zo zou ik wel denken...
Wow, bofkont! Heb jij een mooie gratis tas waar je ook een goed gevoel over hebt omdat je eerlijk was
Je hebt je best gedaan toch?! Betreffende filiaal geeft aan dat je de tas mag houden. Ik zou het afsluiten en loslaten. Wellicht een taart laten bezorgen oid, maar verder zou het voor mij wel klaar zijn. En voor hun ook denk ik, anders hadden ze hun bankgegevens toch wel gegeven?!
Ik zou me sowieso om dat tasje niet druk maken. Dat kunnen ze best missen toch? Hoeveel geld was het waard?