We zijn bezig met het uitzoeken van een geboortekaartje voor onze dochter maar ik kan maar niet kiezen tussen deze 2 kaartjes: (manlief vindt ze ook allebei mooi en weet het ook niet) Kaartje 1: Geboortekaartje Belarto Baby Dreams - 715018 - Hartje op steigerhout Kaartje 2: Geboortekaartje Belarto Little Love - 714073 - Hartjes Welke vinden jullie het mooist? (moet wel zeggen dat kaartje 2 in het echt wat mooier(feller) is qua kleur dan hier op de foto)
Beide weinig mijn stijl maar vind kaartje 1 erg de hype van nu. Plankies 😆 Prima voor als je er helemaal wild van bent maar persoonlijk zal ik niet snel kiezen voor zo'n trend kaartje. Tweede vind ik erg stijlvol. En als ik alleen tussen deze 2 kaartje een keus zou hebben had ik geen twijfel voor dit kaartje gehad.
Beide niet mijn soort kaartjes. Maar als ik moet kiezen nummer 2. Ik vind op deze site leuke kaartjes staan: Sprookjes Geboortekaartjes & Nostalgische Geboortekaartjes
De tweede vind ik tijdloos! Erg mooi, nu mooi en over 20 jaar ook nog. Maar ook de eerste is leuk en nu inderdaad helemaal in. Zou zelf voor de tweede gaan!
De tweede vind ik mooier. Bij het eerste kaartje moet je misschien zelf ook nog wat in elkaar zetten. Daar moet je ook maar zin in hebben. . Tweede vind ik tijdloos.