Hi, Even een vraagje... Zit nu op cyclusdag 13 met een gemiddeld cyclusverloop van 34 dagen. Normaliter heb ik pas rond cd 19 of 20 mijn eisprong (voel ik ook en daarnaast na eisprong de nodige kwaaltjes). Nu geeft FF aan dat ik op cd 10 mijn eisprong heb gehad. Lijkt mij sterk, aangezien ik van cd 5 t/m 7 na mijn menstruatie last had van spotting. Daarnaast is er wel een streepje zichtbaar op mijn ovutest maar nog niet duidelijk genoeg ten opzichte van de controlestreep dat ik deze positief kan noemen. En verder ook nog niets gevoeld. Ik ben wel al een paar dagen verkouden, misschien daardoor ook een iets hogere temp? Ik vermoed dan ook dat FF hierdoor een 'foutje' heeft gemaakt. Zou dat kunnen? En zo ja, klopt het dan dat FF dit een paar dagen later weer uit zichzelf hersteld door middel van het opschuiven van het grote rode kruis?
Als je straks weer een temperatuurstijging krijgt en deze temperatuur een aantal dagen hetzelfde blijft dan zal FF het kruis verplaatsen. Hoe zijn je ovulatietesten nu? Als ze na het lichte streepje nog lichter worden, dan denk ik toch dat je je eisprong gehad hebt. Het kan zijn dat je een korte LH-piek hebt en dan heb je je piek gemist met testen.
Hoi, Het lijkt me sterk dat ik mijn piek heb gemist met testen aangezien die piek dan 3 dagen na mijn laatste menstruatiedag zou zijn geweest. Ik denk daarom dan ook dat FF toch een foutje heeft gemaakt en mijn verhoogde temperatuur ivm verkoudheid heeft aangezien voor een eisprong. Momenteel met ovutesten heb ik nog wel steeds een licht streepje, maar ik kan (in vergelijking met eerdere testen in deze cyclus) zien dat dat lichtere streepje wel steeds feller wordt. Ik vermoed dan ook dat mijn eisprong nog moet komen. Ik wacht het dan ook maar even af.
Dat zou toch wel kunnen ookal ben je net ongesteld geweest er zijn vrouwen die dat elke maand zo hebben. Als je ervan overtuigd bent dat je eisprong nog moet komen neem ik aan dat dat ook zo is. Gewoon temp bij blijven houden, als je gelijk hebt zal FF het kruis ook wel gaan verzetten
Trouwens... Gefeliciteerd Zwitsal!! Ik ben benieuwd of mijn pendels ook uit zullen komen . Nog even geduld hihi...
Vandaag was mijn temperatuur weer gedaald. Verkoudheid is (gelukkig) ook aan het afnemen. Bij het invullen van FF kreeg ik een melding dat er toch geen eisprong is geconstateerd en dat het rode kruis wordt verwijderd. Ook ovutest geeft aan dat mijn eisprong nog moet komen. Ik denk dan ook dat de verhoging van temperatuur te maken heeft gehad met mijn verkoudheid. Maar ja, we blijven het in de gaten houden, wil mijn ei natuurlijk niet missen ...
Al eerder gaf ik aan deze maand een raar temperatuurkaartje te hebben. Er zijn 2 pieken te constateren op mijn kaartje. Bij de eerste was ik erg verkouden en de 2e is te wijten aan het drinken van alcohol. Verder blijft mijn temperatuur erg laag en FF kan (nog) geen eisprong zien. Normaliter heb ik deze op dag 19 of 20. We hebben deze maand wel flink ons best gedaan , maar ik vrees dat het niet is gelukt deze ronde vanwege een lage temp. Willen jullie svp eens meekijken? In mijn fotoalbum zie je ook de kaartjes terug van sept. en okt. en deze geven een heel ander beeld dan deze maand. Vind het zo vreemd! http://www.zwangerschapspagina.nl/members/33939-albums2064-picture12885.html