Hoi meiden, Ik wil ff iets kwijt, ik heb de laatste 2weken echt een erg raar gevoel, ik weet niet hoe ik het precies moet uitleggen maar, ik ben zomaar heel erg blij, vrolijk omdat ik een gevoel heb van dat ik zwanger ben (zal wel niet maar ja) Mijn man vindt dat ik de laatste twee weken erg op mijn teentjes getrapt ben, en dat ik zelfs om grappige reklames wil gaan huilen Daarnaast moet ik de laatste weken ook meer naar wc op te plassen. Vanaf 24 april heb ik een paar daagjes bruine vlekjes verloren dus niet echt helder bloed, en het was echt erg weinig maar, ik durf niet testen omdat mijn cyclus al raar is sinds het stoppen met de pil dus al een jaar. Ik weet dat het niet zo zal zijn maar, toch heb ik een erg blij gevoel ik wil gewoon zomaar gaan glimlachen van blijheid omdat ik steeds maar het gevoel heb dat ikzwanger ben... Volgens mij kan het ook komen doordat ik teveel rond hang op dit forum. Ik wil iedereen feliciteren en hun blijschap meedelen... Sorry voor mijn lange verhaal maar, ik wil dit niet aan mijn man vertellen want, ik heb hem al 3x valse hoop gegeven (dacht dat ik zeker zwanger was). Ik durf ook niet te testen omdat ik toch alleen maar negatieve testen ga krijgen. pffff ik weet het echt niet meer maar moest ff mijn vehaal kwijt.
hahahahaha tuurlijk wel iemand....... ben het nooit geweest (geloof ik )maar denk nhet wel gevoeld te hebben! Zeker ook omdat ik een lichtpositest had. Er is wat fout gegaan met innestelen waarschijnlijk! Ik heb nu ook nog steeds net na mijn ei lichte buikpijn en denk weer van alles.......... Maar ja moet nog even geduld hebben maar ....... groetjes Esther
He he, Ik kan je helaas ook niks vertellen over een zwangerschapsgevoel misschien moet je je verhaal bij de eerste symptomen neerzetten, ik denk dat je dan meer antwoord krijgt! Veel succes en ik hoop natuurlijk voor je dat je wel zwanger bent! Liefs Annika
Hey meid, denk dat niemand je echt kan vertellen hoe zwangerschap voelt! Dat is namelijk vaak toch voor iedereen wel een beetje anders. Ik ben ooit eerder zwanger geweest en ik voelde dat gewoon aan en ik had niet echt symptomen verder eigenlijk. En toen teste ik en jahoor ik had gelijk ik was zwanger. Nu denk ik zwanger te zijn omdat ik alle symptomen heb etc.. maar ik voel geestelijk niks deze keer misschien ben ik ook wel niet zwanger. Maar ze zeggen dat elke zwangerschap anders is he dus dat zegt weinig je kan de ene zwanger schap dit voelen en andere zwangerschap dat. Ik hoop voor je dat je lekker zwanger bent, ik begrijp dat gevoel wat je hebt kwa je vriend ik heb dat ook precies zo hij heeft onderhand zoiets van jahh... dat heb je al zovaak gedacht. En geld voor een test is eigenlijk ook te belachelijk voor woorden. Je kan ook gewoon naar de dokter gaan kijken of die ernaar vraagt en dan zeg je ja ik zou zwanger kunnen zijn en dan test die je. Dat is minder ingrijpend dan dat je zelf helemaal een test gaat halen vrolijk en al hahahaa.. nou succes!
Nou ik heb in ronde 7 echt het gevoel gehad: "Dit is raak". Pijnlijke borsten, misselijk (lichtjes maar toch), moe, etc etc. En dan nog overtijd raken ook. Ik kon mijn geluk niet op. Testje gehaald en na 4 dagen overtijd test gedaan. NEGATIEF! Ik wist niet wat ik zag. Wanhopig surfen en moet gehouden totdat na dag 7 de kwamen. Ik storte zowat in. Niet alleen dat ze waren gearriveerd maar dat mijn gevoel me zo in de steek had gelaten en mijn cyclus ineens vreselijk verstoord was. Ronde 8 ingegaan. Met het gevoel van 'nou lukt het zeker niet'. Want mijn partner moest toen ook nog eens voor een maand naar het buitenland dus hadden weinig kluskansen. Einde ronde 8, vent in het buitenland. Weer overtijd. Geen enkel kwaaltje. Na 9 dagen overtijd toch maar een test gedaan. POSITIEF. Snap jij het? (En nu bijna uitgerekend, wat gaat het eigenlijk snel!)
Allemaal heel erg bedankt, Ik hoop dat het voor ons allemaal erg snel raak zal zijn en Harmless jou wens ik veel geluk en plezier met de kleine bendakt voor jullie lieve reacties.
Allemaal heel erg bedankt, Ik hoop dat het voor ons allemaal erg snel raak zal zijn en Harmless jou wens ik veel geluk en plezier met de kleine bendakt voor jullie lieve reacties.
bij mijn 1e zwangerschappen heb ik echt nooit 1 verschijnsel gehad. (4 miskramen) en daarna een zwangerschap met 1 gezonde dochter. dus, ik trap er niet zo in als ik nu iets voel dan denk ik van...da's vast iets anders. Heb daar dus geen ervaring mee. Maar betrap me nu wel vaak op dit soort gedachtes hoor, dus raar is het niet . De echte verschijnselen kwamen pas na een paar weken zwangerschap, tegen de 2 maanden ofzo. Moe, en bij 1 zwangerschap die eindigde na 3 maanden was ik misselijk, verder niets.