Hoi, Ik krijg een tweeling en ben me aan het oriënteren op duowagens. Nu zag ik laatst de Firstwheels City Twin; die is vrij goedkoop - vergeleken met andere merken dan. En de kindjes kunnen zowel van je af als naar je toe kijken. Maar, wat zijn jullie ervaringen met deze wagen? Ook ervaringen met de City Elite (voor één kindje) wil ik graag horen. Is hij makkelijk inklapbaar? Compact? Kunnen er op de city Twin nu wel of niet adapters voor een maxi-cosi? Rijdt hij lekker? Kan er een kiddy-board op? Alvast bedankt!
Ik heb er eentje! Hij bevalt heel goed, is lekker compact en rijdt goed! De dreamy is niet supergroot, mijn kindje heeft er t/m 7 maanden in gelegen. Hij is heel makkelijk inklapbaar en neemt niet veel ruimte in beslag. Succes ermee!! Ik raad hem je wel aan!!
er past een kiddyboard op van www.lascal.se Makkelijk inklapbaar en neemt weinig ruimte in. kunnen aardig wat boodschapjes in het mandje op de twin kunnen geen adapters geloof ik, op de elite weer wel. Heb ik zelf nog een vraagje over deze wagen, kan het nergens vinden; De luchtbanden moeten hier nodig opgepompt worden. Kan dit bij de pomp en hoeveel bar?
Ik heb de enkele, en ik ben er meer dan supertevreden mee! De banden hebben we nog maar een keer hoeven oppompen, de wagen is megawendbaar. Met adapters kan er een maxicosi op. Makkelijk inklapbaar en niet zo groot. Alleen is mijn boodschappenmandje nu gescheurd, tsja, er te veel ingedaan!