Vraagje over pb...

Discussion in 'Over deze site' started by sasje77, Apr 27, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sasje77

sasje77 Actief lid

Apr 19, 2007
    159
    0
    0
    huismama
    zeewolde
    Ik heb een vraag , als ik een pb wil sturen en druk op iemands profiel dan is de tekst grijs waarbij dit staat...

PB:Stuur privébericht

Ik kan daar dus niet op drukken en moet dus heel lastig eerst een lid opzoeken , toevoegen aan bericht en dan kan ik er pas 1 sturen...
    Mijn zus is ook actief op dit forum en bij haar is het roze en kan zo pb`s versturen...
    Kan dit opgelost worden?

Groetjes Saskia

2. Josien

Josien VIP lid

Jun 27, 2006
    9,956
    5
    38
    Female
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Hoi Saskia,

Je PB's aan mij waren in ieder geval goed aangekomen, dus volgens mij is het je in ieder geval wel gelukt ;). Verder zonder gekheid.... Als je iemand regelmatiger dan eens een PB wilt sturen is het misschien makkelijker deze mensen als 'vriend' toe te voegen. Dan komen ze heel gemakkelijk bij je verzendlijstje te staan.

Als ik een PB wil sturen, ga ik meestal naar het gebruikerspaneel, tabblad privéberichten. Daar kun je bij 'zoek lid' gemakkelijk het lid zoeken die je een PB wilt sturen.

Maar ik zie inderdaad wat je bedoelt. Binnen het profiel is het inderdaad niet mogelijk om op 'PB' te klikken (bij mij is dat ook grijs). Of dat ook aangepast kan worden, dat durf ik je niet te zeggen. Misschien dat Jan, Lotte of Bas dat weten. Ik hoop in ieder geval dat ik je met het alternatief heb kunnen helpen.

Groetjes,
    Josien

Share This Page