Ja vind het nu niet meer boeiend om te kijken haha, merk straks vanzelf wel dat Winston bij me aanbelt
Het is van12% wat ze moeten afdragen aan de belasting? Ik zou het wel weten als ik 100.000 euro zou winnen!Kijk 2,2 miljoen is natuurlijk nog mooier, maar ja dat is ook wel het vervelende van het programma, je moet door blijven spelen waardoor je ziet wat je mist....
Ik zit te denken hè.. Dat zou ook wel iets voor mij zijn.. *nietopdeknopdrukkennietopdeknopdrukkenechtabsoluutnietopdeknopdrukken* en dan BAM!!!! Toch op de knop gedrukt..
Maar op zich is het wel gemeen. Want de notaris wist natuurlijk dat er al 5 miljoen in zat. Tuurlijk wilde hij niet dat hij verder ging spelen.
Ohh wat balen voor die man, maar ik zou niet weten wat ik met 5 miljoen zou moeten doen. Ik zou me er geen raad mee weten. Maar 125,000 euro is toch een toch een top bedrag. En die mensen ohhh die waren zo blij.
Duur foutje maar waarschijnlijk had ie toch niet doorgespeeld tot het eind maargoed, een paar tonnetjes meer had er nog wel in gezeten...oeps.
Ja haha zuur voor die man hoor! Maar die thuiswinnaars waren zoooo blij! Mooi om te zien. Als je dan kille vrouw zag vorige week, zie ik liever dit.