Nee ik vraag het me gewoon af is puur interesse. TS zegt dat zij de biologische en sociale moeder is en de vrouw van wie de eicel komt alleen de biologische moeder. Ofwel: Vrouw die het kind in de buik heeft gehad = biologische moeder Vrouw die het kind opvoedt = sociale moeder Vrouw van wie de eicel afkomstig is = genetische moeder Dat zou in het geval van Sophie de Buisonje zijn: Vrouw die het kind in de buik heeft gehad = die vrouw in Amerika = biologische moeder Vrouw die het kind opvoedt = Sophie = sociale moeder Vrouw van wie de eicel afkomstig is = Sophie = genetische moeder Jij schrijft dit: Hoe bedoel je? In het geval van De Buisonje is Sophie gewoon ook de biologische moeder? Het was hun zaad en hun eicel, alleen heeft een andere moeder gezorgd voor de baarmoeder als het ware waarin het kon gaan groeien. Dan beweer je dus dat de vrouw van wie de eicel is de biologische moeder is. Dat dacht ik dus ook, maar TS wees mij er dus op dat dat niet zo is!
Lanalanalana heeft helaas het inlevingsvermogen van een klein kind en een talent om op pijnpunten te drukken en vervolgens te doen alsof ze geeeeeen idee heeft waarom en zo alle aandacht op zichzelf te vestigen. Enige oplossing is gewoon negeren of een PB sturen zodat ze niet alle spotlights van de TS overneemt. Lieve TS ik wens je heel veel succes en hopelijk snel een mooie zoon of dochter!
@Lanalanalana: je bent natuurlijk vrij om te vragen, maar aangezien dit een open vraag is en niets met de Utro te maken heeft is het wellicht handig om zelf een topic te openen als het je zo bezighoudt Ik heb op je vorige reactie gereageerd omdat je dacht dat zaaddonatie wel anoniem was en eiceldonatie niet, dus dat wilde ik duidelijk maken. Maar om nu alle vervolgvragen in dit topic te vragen vind ik net als de andere dames niet de plek
Thanks dames! Er zijn zonder problemen (die 'verdwaalde' Utrogestan ) 2 cryo's teruggeplaatst. Nu afwachten, wel weer spannend. Het zou erg leuk zijn als het lukt, we hebben nog 3 cryo's over. En in het slechtste geval hebben we nog niks verloren, de hoofdprijs ( onze dochter <3) hebben we al!!
Lieve Zara, Toi toi toi hopelijk is er al een mooie emmy /zijn er al mooie emmys terug geplaatst.. Ik zal voor je duimen tijdens deze slopende wacht dagen!
@Zara75 wat spannend! Ik hoop dat er een prachtig broertje/zusje uit mag ontstaan. Helemaal van jullie, helemaal eigen, als ECHTE ouders!
Thanks allemaal! Betsy: emoticon met kusje en hartje. Saskia: wauw, je bent weer zwanger, mooie banner zie ik daar!!! Spannend joh, op naar een mooie bevalling!!
Ik wens je heel veel succes en duim mee dat je over 2 weken positief test en over 9 maandjes mag genieten van je kleine/kleintjes