Ik durf niet te hopen...na 2 jaar zwanger proberen te worden met endometriose Alleen maar negatieve testen...gisterenmiddag negatief Nu met ochtend urine zie ik dit Ik lees zoveel verhalen over een indroogstreep Wel binnen 5 min kwam het maar toch....
Ik zie een heel dun streepje... en denk daardoor niet meteen aan een positieve test. Hoop dat de experts hier je verder kunnen helpen Wel heel spannend!! Zal voor je duimen!
Ik zie ook wel iets, maar het is inderdaad wel erg dun. Geen idee dus of het een positieve test is, maar ik ben ook geen expert Ik zou 2 daagjes wachten - hoe moeilijk ook - en nog eens testen.
Ja ik ga vrijdagochtend nog een keer testen. Heeft kvk wel vaker zulke indrooglijntjes? Bedankt voor je reactie
Ik zie sowieso dat de test hier al droog is. Zag je t streepje ook al binnen 5 min? Verder is hij erg dun, dus durf ook nog niet voor je te hopen! Succes!!
Zeer twijfelachtig. Ik zie op de foto een dun pennestreepje. Is de streep in het echt ook net een pennestreepje? Veelal is dat negatief, maar ik hoop dat het in jouw geval oploopt tot een echt positieve streep. Over een paar dagen nogmaals testen.
Hij lijkt dun en grijs. Ik heb vaker zulke indringers gehad bij Kruidvat. Hoop op een goeie test voor je!
Ik heb,nog nooit op kv 2 voor 5 een streepje lijntjr gehad. Mssrwel heel licht positief bij mij zag he. Pas na opdrogen beetje. Ben n. 23 weken. Hoop het voor je
Denk ook echt dat het een indroger is, heb wel 2 druppels water erbij gedaan, maar de streep blijft. In het echt is die wel iets duidelijker. Maar toch, zekerheid krijg ik pas donderdag bij t testen
Ik heb een Maximale cyclus van 41 zit nu op dag 49. Vorige week bruinverlies en een beetje rood, ik dacht ongesteld te worden. Maar het bleef weg. Gisterenavond maagzuur ik dacht laat ik nog testen en toen dit streepje Had gisteren getest toen nog spierwit