foutjes/ongelukjes zitten in een kleine hoekje

Discussie in 'De lounge' gestart door Loes1980, 19 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. spikkeltje

spikkeltje Niet meer actief

Effe heel wat anders: zo was er laatst een stel. man op motor en vrouw in zijspan. Ging die zijspan met die vrouw er van door.. daar moet ik nu ook even aan terug denken..

Hahaha Sorry toen ik dit las, zag ik het me helemaal voor me.. :D Hoop dat alles verder goed is afgelopen. Toen niet leuk, maar misschien kan je er nu wel om lachen.. ik zit gewoon met een filmpje in me hoofd hier..

Effe heel wat anders: zo was er laatst een stel. man op motor en vrouw in zijspan. Ging die zijspan met die vrouw er van door.. daar moet ik nu ook even aan terug denken..

Idd fouten maken is menselijk en zit in een kleinhoekje.

2. mona23

mona23 Niet meer actief

Hier moet ik wel erg hard om lachen, haha.
    Kan me het gezicht van je tante goed voorstellen

3. mamabri

mamabri Niet meer actief

gewone ongelukjes kunnen gebeuren hoor, hier bij beide kinderen al eens in vingertjes geknipt met nagels knippen, zo zielig:( en vallen en tanden door de lip, vingers tussen de deur kan gebeuren,dat hoort erbij. Moet wel eerlijk zeggen mijn oudste (adhd/autistisch) was een wegloper, altijd kwijt, nu nog, hij is 15, ga met hem naar de supermarkt en hij loopt altijd in een ander pad, is nu niet meer zo erg natuurlijk, maar als peuter had ik hem echt in de buggy of aan een looptuigje anders wasw hij altijd weg. Vonden sommige mensen ook heel zielig (dat tuigje), maar beter voorkomen als dat hij weg is en in verkeerde handen kwam zei ik altijd.(of in de sloot)

4. Djamila

Djamila Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    Ik ben het helemaal met je eens, en van die fouten leer je ook weer van.

Zo ben ik een keer boven de was gaan ophangen en ik dacht dat onze dochter achter mij aan kwam, maar die had zich halverwege de trap bedacht en was weer terug naar beneden gegaan en met de hond naar buiten gelopen. Ik vond het verdacht stil en riep haar, geen reactie. Ik meteen naar beneden gerend stond de deur open. Gelukkig was ze naar het speeltuintje gegaan en niet de andere kant op want daar is de drukke straat. Nu heb ik altijd de deur op slot als ik even naar boven ga.

5. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    :) Ik moest achteraf ook wel stiekem lachen maar vond het terwijl ook enorm zielig. :) Ik kon mezelf wel voor m'n kop slaan. ;) Briefje hoeft niet want ik zal nooit meer het warme water gebruiken als er iemand staat te douchen. Dat gebeurt mij geen tweede keer! :D

6. Que

Que Niet meer actief

HIer ook een kleine die dat contineu doet gelukkig nog nooit buiten hoeven te staan, maar de woningbouw heeft de knip onderste boven op de deur gezet waardoor ze niet snappen dat dat ding omhoog moet ipv naar beneden.

Misschien een tip voor je.

7. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Ohja hier ook hoor.
    Toen ze nog erg klein was, van de commode en het bed gevallen, waar ik dus naast stond!!
    En met het in de auto tillen, BOEM met haar hoofdje tegen de auto.
    Ze is ook een keer voorover met de maxicosi gekukeld terwijl ik er naast stond.(de stang zat niet goed) Dan schrik je je ook een ongeluk!

Nobody's perfect. :)

8. joycje

joycje Fanatiek lid

21 aug 2009
    1.079
    0
    0
    Ik ben het ook met je eens. Een beetje milder mag wel.. Laten we er vanuit gaan dat we zeker niet express ons kind in gevaar brengen.

zo was mike denk ik een jaar. Ik was in de keuken bezig. mijn man had de houtkachel aangestoken en loopt naar boven. De deurbel gaat. En ik heb geen moment geweten dat hij de kachel aan had gedaan. Dus toen ik enorm hoorde krijsen meteen gaan kijken en had hij zijn handje verbrand. Ik zal je vertellen dat ik bij de HAP nog harder huilde dan Mike en me zooo vreselijk voelde.. Nu is de kachel zo hermetisch afgesloten dat wij er nog amper bijkunnen. EN het is typisch geval als het kalf verdronken is maar nog steeds voelt en is het vreselijk... Maar doe je het zeker niet express..

9. joycje

joycje Fanatiek lid

21 aug 2009
    1.079
    0
    0
    En nog een tip voor de kleine mensjes die de haken op de deur doen.. Doe de bovenste haak zelf op de deur als je naar buiten gaat. Dan kan de deur en niet in 't slot en zij kunnen de haak er niet op doen. :).

10. bijtjuh16

bijtjuh16 Niet meer actief

Mee eens!

Deel Deze Pagina