Ik heb een tuintafel met een natuurstenen blad. Nu heb ik hierop een ijzeren dienblad gehad en dat dienblad is gaan roesten. Dus er staat nu zo'n mooie cirkel op me blad. Vind ik zo'n zonde aangezien ik er vorig jaar een vermogen aan heb uit gegeven. Wie heeft de gouden tip om hem schoon te krijgen? Ik durf er niet met van alles en nog wat op te gaan omdat ik bang ben dat ik het dan alleen maar erger maak. Help!!!!
Dan bel je toch gewoon even de winkel waar je hem gekocht hebt. Weet je zeker dat je er niks mee doet wat de tafel verpest.
HG dat ik daar nog niet aan gedacht heb. Dat is meestal wel heel goed spul. Ga van de week eens kijken of ik het kan vinden. Thanks.
Mijn moeders graf had een kandelaar erop staan die op een gegeven moment ook begon te roesten Ik heb gewoon roestverwijderaar gehaald waarbij de vlek perfect eraf ging Je weet wel die gekleurde potjes met verschillende vloeistoffen voor verschillende vlekken? Die je kan kopen in elke supermarkt of blokker Ik weet de naam jammer genoeg niet
Ik ga vanmiddag toch naar de poiezs als het goed is heb ik het spul daar nog gezien Als ik het weet typ ik het gelijk!
Ik heb het! Moest laat nog naar de winkel En daarna naar mijn zussie sorry H5 vlekken/roest verwijdering is ong 3 euro bij de poiesz
heb net ergens anders hier gelezen dat groene zeep goed is voor natuurstenen vloeren dus waarschijnlijk ook voor natuurstenen tafels!