Ik heb wat besteld bij Kwantum en belde net even op of het al binnen was gekomen. Maar je moet dus eerst een 0900-nummer bellen waar je in een heel menu komt, en wat ook nog 10 cent per minuut kost. Uiteindelijk kun je de postcode intikken en kun je de vestiging kiezen die je nodig hebt. Wie weet waarom je niet gewoon een rechtstreeks nummer hebt? Vind het een beetje raar.
omdat ze daarmee geld kunnen verdienen Wat je kunt doen (wat ik gedaan heb) is een mail gestuurd via de site...
Huh hier heb ik nog nooit van gehoord.. naar mijn weten heeft elk filiaal een eigen nummer? Anders vind ik t wel geldklopperij hoor als elke klant 10 cent moet betalen om een winkel aan de lijn te krijgen!
Staat op de bon van je bestelling geen filiaal nummer?? Ik had toen een nummer waarop ik kon zoeken op de site om te kijken hoe ver mijn bestelling was.
Ja echt geldklopperij he? Nee ik heb geen bon gekregen. We hebben alleen maar een nieuw koord voor ons rolgordijn besteld. Ze hebben zelf onze naam en telefoonnummer genoteerd. We worden wel gebeld hoor, als het er is. Maar we zijn het weekend weg geweest en ik dacht dat ze misschien van het weekend wel gebeld zouden kunnen hebben. Het is nogal irritant dat onze rolgordijn van de woonkamer nu niet dicht kan, want dat koord is dus kapot.
Alternatieven voor dure 0900-nummers - Het alternatief voor 0900-nummers Op deze site staan een heleboel alternatieven voor dure 0900 nummers.