Computer loopt vast op zp.

Discussie in 'Over deze site' gestart door kwebbels, 13 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Hoi modjes..
    Ik heb dagelijks wat problemen met de computer als ik op het forum zit(of eigenlijk eraf ga).
    Als ik op het forum zit is er eigenlijk niks aan de hand maar als ik hem dan wil afsluiten komen er wel 40 pagina's (of meer) tevoorschijn. Ik probeer ze weg te klikken maar ze blijven maar komen. Ik moet dan dus ook mijn computer weer uit en aan zitten voor ik weer wat anders kan doen.
    Ligt dit nu aan mijn computer of aan het forum?

2. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ik denk dat het aan je computer ligt (misschien een virus?). We hebben deze problemen nog niet eerder gehoord.

3. Niet meer actief

Ligt aan jouw computer, laat je virusscanner eens een scan doen. In de meeste gevallen herkent die ook andere troep op je computer.

Het ligt 99% zeker niet aan de site, want er zijn verder geen klachten over ;)

4. kwebbels

Ja maar de scanner vind verder niks. Ik had het met iemand besproken ( die heeft meer verstand van computer als mij) en die zei dat het aan die site zou liggen Dan zouden er zogenaamd meer bezoekers en dus meer kans op sponsering zouden hebben (ofzoiets). En aangezien ik het alleen op het forum heb en verder niet vind ik het ook een beetje raar. :rolleyes:

5. kwebbels

Maar goed ik scan elke dag en hij vind niks..Hebben jullie tip hoe ik dit op kan lossen?

6. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Daar kan Bas beter een antwoord op geven. ;)

7. Niet meer actief

Die iemand is onzin aan het uitslaan. Deze site kan volledig zonder extra software gebruikt worden, en sponsering lijkt mij al helemaal stug, er zit ook geen malafide code in de site. Ik ga er toch van uit dat er iets van een virus, trojaans paard of andere spyware op de computer is geinstalleerd, en wat daar niet thuishoort. Het kan op je computer komen door het bezoeken van websites die dat soort programma's verspreiden, via e-mail, via andere software of via chatnetwerken zoals Live Messenger.

Heb je iets van een spyware scanner geinstalleerd op de computer? Zo ja, laat die ook eens draaien. Zo nee, download dan eens Spybot S&D, laat dat de computer eens doorscannen en verwijder alle gevonden problemen.

8. wendyp

wendyp Niet meer actief

Heej kwebbels.

Ik heb dit dus ook af en toe!

Ik krijg het als de site nog niet is opgestart en ik druk op x (venster sluiten)

Ik moet dan echt de computer opnieuw opstarten wil ik dit weghalen. Ik heb trouwens een acer laptop (misschien ligt het daar wel aan hihi)

9. Niet meer actief

Hoi Wendyp,

Nee.

Groetjes, Bas

P.S. Ik heb zelf een laptop van dat merk.

10. kwebbels

Ja ik weet het ook niet hoor, heb er ook de ballen verstand van! :rolleyes: Bedankt voor de tip.

11. mamatje24

mamatje24 Fanatiek lid

10 sep 2008
    1.236
    0
    0
    zoek een goed spyware programma, laat die je pc scannen 99% dat die genoeg vind om te verwijderen waarna je geen problemen meer zou moeten hebben.

Ik weet wat je bedoelt wat je op je pc momenteel krijgt, en kan je verzekeren dat het niet aan zsp ligt, dus diegene die jou dat verteld heeft, heeft er net als jij de ballen verstand van ;)

12. kwebbels dit heb ik dus ook! en eigelijk alleen bij zwangerschapspagina! als ik die wegklik krijg ik ook weet ik t hoeveel lege pagina's soms kan ik ze wegklikken, ben dan wel 10 min bezig.. en soms moet ik de laptop opnieuw opstarten. denk dus niet dat t aan die van mij of aan die van jou ligt!
    geen idee hoe ik t moet oplossen

13. Niet meer actief

Je bent niet de enige die het heeft, maar het ligt helaas wèl aan jouw computer. Laat de virusscanner eens een grote scan doen, en doe daarna ook nog eens een scan met Spybot S&D.

Het komt zeer waarschijnlijk door een gevaarlijk hulpprogramma wat zich in je internet explorer heeft gevestigd en probeert je persoonlijke informatie te stelen en je extra advertenties probeert te laten zien. Deze site bevat absoluut géén gevaarlijke code en werkt bij meer 99% van de bezoekers zonder dergelijke problemen. Op basis daarvan durf ik te beweren dat het niet aan deze site ligt.

Bas.

14. mamatje24

mamatje24 Fanatiek lid

10 sep 2008
    1.236
    0
    0
    Meiden, ik heb het in het verleden ook wel eens gehad,en het ligt inderdaad 100% niet aan zwp, maar wat ik al zei, zoek een goed spyware programma, en laat die scannen. Bij mij was het nadat ik hitmanpro erop gegooid had en laten scannen en verwijderen direct afgelopen.

(hitmanpro daarna wel weer verwijderen want die vertraagd je pc)

succes

15. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Dat hebben wij ook wel gehad..maar niet bij dit forum...maar bij een ander forum

Maar wat mijn vriend toen ook al weer gedaan heeft...dat weet ik niet

Deel Deze Pagina