Dag meiden, Deze ronde was de eerste cyclus na mijn miskraam eind januari. Ik mocht begin maart weer starten met het spuiten van menopur en 12 dagen geleden mocht ik de pregnyl spuit zetten zodat mijn ei zou springen. Ik heb begin van deze cyclus een hsg foto gehad. De dokter zei dat je na een hsg foto verhoogd vruchtbaar bent. Maar ik hoopte maar nergens op uit angst voor de teleurstelling. Van pregnyl krijg je positieve zwangerschapstesten dus ik ben gelijk gaan testen elke dag om te kijken wanneer de pregnyl uit mn lichaam zou zijn. Maar volgens mij loopt ie sinds vrijdag weer langzaam op en dat zou dus betekenen dat ik weer zwanger ben. Willen jullie even met mij meekijken?
Slimme actie van je om vanaf het begin te testen zodat je zou zien wanneer de pregnyl je lichaam uit zou zijn. Ik denk dat je nu positief op een zwangerschap test. Hopelijk loopt hij steeds verder op.
Dank jullie wel. Nu de aankomende dagen maar kijken of ze verder gaan oplopen en als ik woensdag dan niet ongesteld wordt dan ga ik het een beetje geloven. Zo ontzettend spannend. Ook erg eng aangezien het al twee keer eerder fout is gegaan.
Oke, vandaag 13 dpo... Ik begin het nu echt te geloven dat ik weer zwanger ben. Nu moet ie blijven plakken. Drie keer is scheepsrecht!!