fragmentatie

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Arlet, 23 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arlet

Arlet Lid

1 aug 2014
    26
    0
    0
    Snowworld
    Duitsland
    Hallo dames,

Ik start dit onderwerp in de hoop dat er mensen zijn die mij hier meer over kunnen vertellen.
    In februari zijn wij gestart met onze eerste icsi poging.
    Alles ging (te) goed.. ik reageerde goed op de medicijnen had nergens last van.
    Op dag 13 punctie gehad, ik had 40follikels (is wat veel!?). Daaruit zijn 28 eicellen gekomen. Mijn man heeft in 2012 al de tese gehad dus werd 1 buisje ingevroren zaad ontdooid. Dag erna belde het lab om te zeggen dat er 13 eicellen bevrucht zijn.
    Ik zei nog; daar moet toch wel een goede tussen zitten!
    5 dagen later zou ik een tp krijgen. Dit zou afgelopen donderdag zijn.
    Sochtends werd ik gebeld door het lab dat de tp niet door zou gaan omdat alle 13 bevruchte eicellen helemaal gefragmenteerd zijn. Blijkbaar echt helemaal uit elkaar gevallen. Ze weten zelfs niet of ze genetisch onderzoek kunnen doen omdat ze zo uit elkaar gevallen zijn....

Ik zit nu gewoon vol met vragen.
    Hoe is dit mogelijk? Is er misschien iets mis met mij of mijn vriend?
    Hebben ze in het lab misschien wel een fout gemaakt.
    Heeft t nog wel zin om een nieuwe poging te starten.
    Kunnen er onderzoeken worden gedaan. Ik ben echt teneergeslagen doort nieuws.
    Zou graag weten of er vrouwen zijn die dit book gehad hebben en wat er toen gedaan is.

2. ster80

ster80 Fanatiek lid

17 nov 2012
    1.104
    0
    0
    noord brabant
    Jeetje wat rot dit!!!
    Dat verwacht je toch niet
    Ik heb geen idee, maar misschien verder zaad onderzoek laten doen als dat mogelijk is ?
    Veel sterkte

3. Dansprinsesje

Dansprinsesje Fanatiek lid

15 mrt 2014
    2.913
    3.417
    113
    Heel veel sterkte meid.
    Wij hebben nu embryotje terug gekregen dat beetje gefragmenteerd was. Heb dat na 3 dagen terug gekregen. Weet dus niet hoe die na 5 dagen waren. Wat ik niet snap bij jullie is waarom het labo jou niet eerder opgeroepen heeft voor terugplaatsing want die fragmenteren niet volledig van 1ne dag op de andere.
    Waar het aan ligt vraag mij ook af, dus ik lees even mee

Deel Deze Pagina