Roomkaas bagels&beans

Discussion in 'Gezondheid' started by fenneke80, Apr 9, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. fenneke80

fenneke80 Niet meer actief

Hallo zwangeren!

Zoals mijn banner aangeeft weet ik nog niet of ik zwanger ben. Ik ga binnenkort naar de Bagels&Beans met een groep mensen, die niet weten dat we bezig zijn. Weten jullie of de roomkaas (creamcheese op de menukaart) van rauwe of gepasteuriseerde melk is gemaakt? Het zou handig zijn als ik dat van te voren weet, dan hoef ik het daar niet te vragen.
    Ik kan wel bellen, maar ik ken de man die die tent runt, dus dat is lastig. Bovendien krijg je meestal iemand uit de bediening aan de telefoon die niks van je vraag snapt en een vaag antwoord geeft...

2. mnsy

mnsy Bekend lid

Jun 8, 2009
    811
    0
    0
    Ik heb geen idee of de roomkaas van gepasteuriseerde melk is gemaakt, maar ik heb daar in het begin van mijn zwangerschap meerdere malen een lekkere bagel met creamcheese en bieslook gegeten.

Misschien dat je even een e-mail kan sturen naar de oprichter van bagels and beans. Bagels & Beans - Bagels, espresso & happiness!

3. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

De kans dat ze rauwmelkse kaas gebruiken is nihiel. Dit is namelijk heel slecht houdbaar en dus voor zo'n zaak heel kostbaar.

4. debq

debq Fanatiek lid

Mar 10, 2010
    3,797
    761
    113
    Volgens mij niet hoor, heb het daar de afgelopen tijd al een paar keer gegeten, lekker...:D

5. mnsy

mnsy Bekend lid

Jun 8, 2009
    811
    0
    0
    Ik heb er gelijk weer trek in... jammie:D

6. fenneke80

Bedankt voor jullie antwoorden!
    Ik heb het uiteindelijk mijn zwangere vriendin laten vragen die ook mee was eten, en het mocht gewoon!
    Heerlijk van genoten zeg, jammie!

7. fenneke80

PS. Ik weet intussen wel of ik zwanger ben :D

8. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Gefeliciteerd!!!

9. mnsy

mnsy Bekend lid

Jun 8, 2009
    811
    0
    0
    Gefeliciteerd:D

10. milse

milse Actief lid

Feb 28, 2009
    461
    0
    0
    ohh ik krijg er meteen trek in!! Een bagel met cream cheese, honing en walnoten!!! zooooooooooo lekker! :D

Share This Page