Laag hb en lage bloeddruk. Bleh. Tips?

Discussie in 'Gezondheid' gestart door samarinde01, 29 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. samarinde01

samarinde01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    2.849
    1.060
    113
    Ik voel me echt een slappe vaatdoek met hartkloppingen.

Gisteren even naar de vk geweest en daar werd mijn lage bloeddruk en hb bevestigd. Hb is net op het randje en daarom adviseerde ze me floradix. Eenmaal in de drogist, adviseerden ze me een ander middel. Ook tegen laag ijzergehalte en stukken goedkoper dan floradix. Nu ik thuiskom zie ik op de bijsluiter dat het een homeopatisch middel is. Ferrum Phosphoricum D12 (Schüssler zout). Met homeopatische middeltjes heb ik in het verleden met andere klachten (hooikoorts en tandenleed van mijn zoon) niet zoveel verandering gemerkt. Maar goed, ik ben er toch maar mee begonnen.
    Ook met wat meer op mn voeding letten.

Wat zijn jullie ervaringen? Hoop niet dat ik me zo tot het einde van mijn zwangerschap voel zeg, want ik moet toch nog van alles doen.

2. Jess93

Jess93 Fanatiek lid

9 sep 2014
    2.966
    2.294
    113
    Vrouw
    Houten
    Ik zou toch echt de tip van de vk opvolgen voor de hb: floradix kopen. Werkt vele malen beter dan die homeopatische dingen.. Voor de lage bloeddruk had ik altijd een zakje zoute drop in mn tas zitten, dit scheelde voor mij heel veel. Wel opletten dat je het niet teveel neemt want dan stijgt je bloeddruk juist weer teveel ;)

3. Louloute

Louloute Niet meer actief

Ik heb wel ervaring met je klachten en schussler zout, heeft helemaal, niks gedaan hier.
    Zou ook het advies van je vk opvolgen!
    Voor lage bloeddruk werken dropjes heel goed idd, en geen maaltijden overslaan.

4. Number2

Number2 Fanatiek lid

10 okt 2016
    1.647
    495
    83
    Floradix is inderdaad een paardenmiddel als het gaat om het verhogen van je HB. Het smaakt vies, is niet goedkoop maar werkt echt het beste. Tijdens mijn vorige bevalling veel bloed verloren en na het starten van Floradix voelde ik me iedere dag beter.
    verder kun je op de volgende site wat producten vinden waar veel ijzer in zit. wel opletten dat je voedingsmiddelen mag want er staat bv rood vlees bij en dat mogen we natuurlijk niet! https://www.promovendum.nl/blog/ijzerrijke-voeding-top-15

5. samarinde01

samarinde01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    2.849
    1.060
    113
    Oh jee, een miskoop dus. Nu word het nog prijziger, hoewel ik het er natuurlijk voor over heb om me beter te voelen. Ook met hetoog op de bevalling en de tijd erna.
    Ik ben wel benieuwd of er mensen zijn die wèl goede ervaringen hebben met dat spul.

Deel Deze Pagina