rare gedachten

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Calimero, 23 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    hoi hoi

moet eventjes wat kwijt hoor,...

ik lig snachts tegenwoordig vaak wakker omdat ik niet lekker meer kan slapen en en malen dan soms van die rare gedachten door mijn hoofd
    straks gaat het mis en dan ben ik bang dat als ik smorgens wakker word mijn kindje er niet meer is word er soms zelf bang van
    of dan ben ik bang dat het veeeeeel te vroeg geboren word en ik voel me dan zo lullig.... en ik baal er ook zo van ......

en ierdere avond weer hetzelfde dan voel ik in mijn slaap ohw ja mijn buik is er nog hhmm beweegt ze nog wel? hup en dan ben ik weer wakker en dan slaap ik niet eerder dan wanneer ze zich weer even heeft laten voelen

ben ik nou gek? of raar of denken jullie nou van nou die spoort ook niet
    ik weet niet wat ik hiermee aan moet ik voel me zo schuldig naar de kleine toen bah...

2. munt

munt Actief lid

11 dec 2005
    290
    0
    0
    friesland
    nee dat had ik ook was ook veel ste bang dat ze niet meer bewoog werd er ook bang van

3. patricia24

patricia24 Actief lid

27 jan 2006
    439
    0
    0
    hengelo overijssel
    als ik hem/haar een tijdje niet heb gevoeld dan maak ik het wakker, en vaak reageert ie daar meteen op :).
    Overdag is ie vrij rustig beweegt ook wel zo nu en dan, tis nu vooral draaien(kontje) en porren geven. Maar s avonds komt er echt meer leven in vooral als ik op de bank lig tv te kijken dan golft de hele buik, en als ik in bed lig dan wrijf ik over me buik en dan begint het dansen weer, en dan kan ik met een fijn gevoel slapen.

patricia

4. Bella

Bella Actief lid

31 jan 2006
    367
    0
    0
    Hoi Gipsy,

Ik denk dat iedereen het wel eens heeft, ik zelf ook. Mijn placenta zit aan de voorkant en ik voelde de baby ook niet zo vaak. Ik begon echt er aan te twijfelen of er nog wel leven was. Maar nu voel de baby gelukkig wat vaker, maar niet zo vaak als andere meiden vanwege mijn placenta die voor zit. Heb er echt slapeloze nachten van gehad. Ik twijfel ook heel veel of alles goed is met de baby of ie gezond is. Ik vind het allemaal zo spannend. Ik trek me ook heel veel dingen aan van de tv, als ik een ziek kindje zie, of er mankeert met iemand iets dan denk ik, ohh nee als ik dat straks maar niet mee maak. Ik wordt soms zo moe van mezelf. De ene dag heb ik er meer last van dan de andere dag. :(

5. Es1981

Es1981 Actief lid

Toen ik zwanger was droomde ik elke nacht iets heel engs
    Ik droomde dat ik of iemand anders mijn kindje zou laten vallen. Of dat ik met kind en al van de trap viel (wij wonen in een flat :S)
    denk dat dat er wel een beetje bij hoort die dromen

Deel Deze Pagina