Ik heb hierover wel wat gevonden in de zoekfunctie, maar niet echt ervaringen van anderen. Wie heeft dit ook gebruikt en wat zijn jullie ervaringen?
Hoi Lientje, Hier is al een topic over. http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... p?t=112056 Liefs Hummel.
Ja die had ik ook gevonden. Maar ik ben eigenlijk op zoek naar mensen waar het geholpen heeft (die dus denken dat ze daardoor op tijd zijn bevallen) en die staan er niet in.
ik heb de capsules gebruikt toen mijn weeen niet sterk genoeg waren voor ontsluiting, na de eerste stripbeurt heb ik ze gebruikt en 's nachts beviel ik. het voelde voor mij alsof het meer voor darmkrampen zorgde zodat mijn baarmoeder samenspande..
Volgens mij is framboosblad niet zozeer om de bevalling op te wekken maar juist om te zorgen voor een snelle bevalling en een snel herstel. Ik heb het beide keren gebruikt. Eerste keer inleiding bij 39 + 4. Normale, vlotte bevalling en heel snel herstel. Twede keer spontaan bevallen bij 39 + 6. Redelijk snelle bevalling, bijzonder snel herstel. Naar mijn gevoel heeft het zeker goed geholpen. Ik heb beide keren een zeer ervaren kraamhulp gehad en zij was echt verbaasd over wat ik allemaal al weer kon de eerste dagen.
ik geloof ook dat het om de bevalling op te wekken net zoveel effect heeft als ananas-hart en bitter lemon . Maar voor een snel herstel, geloof ik wel zeker dat het helpt.
Ach een snel herstel is ook niet verkeerd. Van mijn vorige bevalling heb ik alles behalve een snel herstel gehad. De knip die ik heb gehad was nog maanden erna ontstoken. En het heeft maanden geduurd voor het allemaal weer een beetje normaal was. Ik werd al bang dat 'het' nooit meer wat zou worden maar dat is gelukkig later weer helemaal goedgekomen.
denk dat sommige in de war zijn met Vrouwenmantelthee, dit is voor de herstel van de zwangerschap. in mijn derde dag van de kraamweek bleef mijn baarmoeder op dezelfde stand staan, op de vijfde dag (na geen verandering) adviseerde mijn kraamzorg Vrouwenmantelthee.. framblozenbladthee is voor de bevalling, en vrouwenmantelthee is voor na de bevalling
@Tulpjuh: nee hoor, framboosbladthee drink je vanaf week 37 en helpt voor een vlotte bevalling EN vlot herstel. Helpt dus zeker ook na die tijd. Gebruik de zoekfunctie hier maar eens.