Framboosbladthee: hoe zit het nou?!

Discussion in 'Zwangerschap' started by , Nov 4, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

Ik las hier op het forum en op andere internetsite's vanalles over Framboosbladthee.
    Dit zou de bevalling stimuleren, uitscheuren tegengaan en nog meer positieve dingen veroorzaken.
    Gisteren bij de reformwinkel vertelde de verkoopster mij echter iets anders. Het kan juist ook de bevalling/weeen tegenhouden en helemaal niet zo bevordelijk zijn voor je bevalling.
    Ook mocht je het volgens haar al vanaf 30 weken zwangerschap drinken, juist omdat het vroeggeboorte tegen zou gaan etc.

Nu snap ik er dus helemaal niets meer van!

2. Chebu

Chebu VIP lid

Dec 17, 2007
    7,174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Mijn vk in Duitsland:
    Framboosbladthee mag je vanaf de 37e week drinken. Framboosbladthee zorgt er vooral voor dat de baarmoedermond weker wordt, de baarmoedermond eerder verstrijkt (vorige week bij mij was ie al bezig) en zorgt voor minder bloedingen achteraf.
    Lauwwarm drinken, ongeveer 2 a 3 koppen per dag.

Je moet natuurlijk niet teveel drinken want dan werkt het tegen je zeg maar.

En zeker niet vanaf de 30e week al! Wat een onzin! :confused:

Nou ja, ik laat me maar verrassen.

3. petrabr

petrabr VIP lid

Oct 6, 2007
    8,000
    1
    0
    zuid holland
    Ik heb het gedronken en ben niet uitgescheurd, maar weet natuurlijk niet of het daardoor kwam?

4. Vera

Vera Fanatiek lid

Apr 17, 2006
    2,604
    1
    0
    Koop je die thee in de reformwinkel?

5. mwjalloh

mwjalloh Actief lid

Jul 2, 2008
    402
    0
    0
    Ik heb gewoon frambozenthee gekocht bij de AH, maar dat werkt zeker niet? Heb zeker die bij de natuurwinkel nodig?

Share This Page