hoi meiden! morgen is het zover! onze kleine eigenwijze meid word morgen geboren via een keizersnede ! om half 8 moet ik in het ziekenhuis zijn en om half 10 begint de operatie! ik vind het superspannend en dood eng! ik ben namelijk erg bang voor naalden brrr. heeft er iemand tips om toch een beetje te ontspannen?
Hoi, geen tips van mij, ik ben nog nooit bevallen, maar ik wil je wel heel veel succes wensen en hoop dat alles goed gaat! Morgen heb jij je meisje in je armen
Alles over je heen laten komen.. ik heb een spoedkeizersnede gehad..en ben vreselijk bang voor naalden en allerlei onderzoeken.. Maar alles is goed gegaan..je moet t gewoon zeggen..en ze gingen er bij mij echt goed mee om.. Dus niet voor schamen om t te zeggen! Heel veel succes! en vanaf morgen kun je gaan genieten van je kleine hummeltje ..
Wat spannend: morgen word je mama! Ik heb 4 weken geleden een keizersnede gehad en ik vond het erg meevallen. Nu moet ik er eerlijk bijzeggen dat ik toen al een flinke bevalling er op had zitten (ik had namelijk al 2 1/2 uur volledige ontsluiting) en de keizersnede dus erg welkom was. Daarnaast deel ik jouw angst voor naalden niet. Nu kan ik me alleen herinneren dat ik een infuus heb gekregen en uiteraard de ruggeprik. Van deze laatste heb ik echt nauwelijks iets gevoeld en een infuus vind ik eerder vervelend dan pijnlijk. Ontspanningstip: denk aan je kleine meid! Zo ongeveer een half uurtje na de ruggeprik zul je haar al zien! En ik ben het met Miep en Miep eens: geef aan dat je het spannend en eng vind en dan zullen ze daar vast rekening mee houden. Meid: zet hem op en geniet morgen maar lekker van je kleine meid!
ook geen ervaring mee, maar ik wil je wel heel veel succes wensen morgen en ook super veel geluk! Liefs Kim
als het zo doorgaat zal ik ook een keizersnede krijgen want ons eigenwijsje ligt al vanaf 24 weken in een stuit en wil maar niet draaien. Ik vind het ook dood eng heb 2 normale bevallingen gehad maar dit is weer heel anders, we zullen afwachten misschien draait ze nog, maar ik bereid me er maar vast een beetje op voor. Heel veel succes meid en zoals ze zeggen je kan morgen heerlijk van je meisie gaan genieten!
ik heb bij onze zoon ook een geplande keizersnede gehad en bij deze gebeurd het ook (27 oktober). Ik weet precies wat je voelt, de zenuwen zijn slopend. Maar mijn ervaring is dat je nu heel zenuwachtig bent maar zodra je morgen naar het ziekenhuis gaat ben je heel erg rustig. Laat het over je heen komen, iets anders kan je niet doen. Ik kreeg de dag voor de keizersnede een gesprek op de kraamafdeling van hoe en wat. Daar kreeg ik ook een inslaper mee voor de avond maar die hielp niet echt, hahahaha was te zenuwachtig. Mijn man en ik zijn toen naar bed gegaan met een dvd en een bordje kaas om zo de gedachten op iets anders te zetten. Misschien klinkt het heel raar maar probeer te genieten vanavond, vanaf morgen zal de hele wereld er anders uitzien voor jullie. Meid heel veel succes morgen en ik duim voor je, knuffel conny
Ik heb er geen ervaring mee, maar wil je veel succes wensen.. komt allemaal goed hoor! Als eenmaal dat naaldje erin zit denk je vast en zeker "ooh is dit alles?!" Morgen rond deze tijd ben je mama! Dat is toch GEWELDIG! hihi Geniet ervan!
Nou meid, inmiddels ben je mama. Van harte gefeliciteerd! Ik hoop dat alles je is meegevallen. Een goed herstel en een fijne kraamtijd gewenst.
hoi meiden! alles is goed gegaan en van de prikken heb ik bijna nix gevoeld. de anesteshist was een super lieve man die mij erg op mijn gemak stelde. het herstel gaat tot nu toe lekker. woensdagmorgen mocht ik al weer naar huis ( 48 uur later) bedankt voor jullie geruststellingen! ik ga nu weer lekker genieten van mijn meisje LANA!
Gefeliciteerd! Mooie naam... Lana... En wat snel dat je al naar huis mag meid! Jeetje... Gemiddeld staat er toch 5 dagen voor... evt. 4... Maar dit is gewoon de derde dag! 2 volle dagen idd... Jeetje... knap gedaan hoor!