framboosbladthee

Discussie in 'De bevalling' gestart door Marieke1988, 23 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Ben overstag. Ga volgende week alvast de bladeren in huis halen.

2. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Ik zit ook volop aan de framboosbladthee nu. Ik zal na de bevalling nog wel laten weten of het geholpen heeft.

3. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    Ik drink het ook al week of 2...vind het wel lekker
    met een beetje honing, en ik drink ook niet zoveel
    (ivm maagzuur) dus zo krijg ik tenminste wel wat binnen.
    Ben ook heel benieuwd hoe het na bevaling is...

4. valhalla

valhalla Niet meer actief

Ik heb het ook gedronken en mijn baarmoeder was zo sterk dat Lena er niet uit wilde :D Kwa bevalling heeft het -understatement- niet echt geholpen.

Maar er werd wel steeds 'keurig, keurig' gemompeld als ze bm-stand gingen controleren door de verpleegsters en kraamverpleegster. Dat ging erg rap.

Och het is in elk geval een lekker idee dat je iets zinnigs doet als je op je kont thee zit te drinken die laatste weken ;)

5. de thee is trouwens ook een stuk lekkerder als je m drinkt na een eetlepel met wonderolie :) dan ben je blij dat je een wat "minder vieze" smaak in je mond hebt :)

6. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.056
    2.193
    113
    Brabant
    haha, ik ga ook aan de thee:) baadt het niet...
    En wat is die wonderolie dan'?

7. @taliaa: die wonderolie werkt op je darmen. Mijn VK raadde mij aan om sochtends 2 eetlepels te nemen en dan na 4 uur nog een keer 1 eetlepel...ben heel benieuwd..heb nog niet naar de wc hoeven rennen :p Maar ja het zou de weeen ook op kunnen wekken :)

8. kuzzkim

kuzzkim Actief lid

3 okt 2007
    167
    0
    0
    intercedent
    deventer
    @ Marieke & Taliaa:

Wonderolie kan slecht zijn omdat die olie ook bij je baby terecht kan komen/ komt en de kans is dan groot dat je beeje in het vruchtwater poept!
    Mijn VK raad het tenminste af!

9. @kuzzkim: oh wat raar zeg, want mijn VK raadde het juist aan aan mij daarom heb ik het ook gedaan... :rolleyes: ik hoop dan maar dat er niks met de beeb gebeurt...

10. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Ik heb nu 2 pakjes in huis voor over een week of 2. Ik ben benieuwd!

11. kuzzkim

kuzzkim Actief lid

3 okt 2007
    167
    0
    0
    intercedent
    deventer
    @ Marieke
    Met de beeb zal vast alles goed gaan!
    Alleen mijn vk raade het af omdat de kans groot is dat de beeb dan ook ontlasting loslaat.

Succes!

Liefs Kim

12. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Ik heb het 2 zwangerschappen gebruikt. Eerste vanaf 37 weken, 2e vanaf 38 weken. Beide keren normale bevalling qua duur en zwaarte. Beide keren weinig bloedverlies, enorm snel herstel, enorm snel krimpende baarmoeder en beide keren 0 naweeën. Vooral dat laatste vond de kraamhulp heel bijzonder. Ik ga het de volgende keer zeker weer drinken!

Deel Deze Pagina