Schadelijk weet ik niet. Wat ik heb gehoord is dat je er alleen krampen van krijgt en dat het niet veel doet aan een voorspoedige bevalling ofzo.
hoelang moet je die thee van te voren drinken, om effect te hebben. Ben ik te laat, anders begin ik vandaag nog
Proberen kan nooit kwaad lijkt mij En dat van ananas, bitterlemon en tonic..ik heb bij de 2 meiden tonic gedronken en toevallig is toen wel alles in gang gekomen Ligt er maar net aan of je kindje er 'klaar' voor is. Sex schijnt ook te helpen als je overtijd bent..
Ik ga eerst een pot thee drinken, daarna de verse ananas eten, gevolgd door een litertje tonic en als toetje even sexen. Ik denk dat ik dan zal bevallen van een paar liter water
Alleen kan ik dan niet vertellen wat geholpen heeft. En panda, na al dat drinken ( en ben boven om te sexen ) dan word het vanzelf trap rennen En al die andere meiden ook veel succes he, met de thee. Ik ben benieuwd
Als ik de energie nog had om weg te gaan ging ik de thee halen maar ik denk dat t gewoon een fles tonic of bitter lemon word, we moeten toch straks naar de supermarkt.
Zo heb de hele avond bitter lemon gedronken, ben benieuwd... Nu heb ik ook al de hele dag harde buiken, rugpijn en een misselijk gevoel dus wie weet zit t er zowiezo al aan te komen ...
Nou helaas, weeën hebben niet doorgezet en nu voel ik helemaal niks meer. Ben zo teleurgesteld dat ik toch maar de thee ga halen! Jullie horen het wel weer ...
Nou ben al 3 dagen aan de thee en niks hoor. Nu heb ik vanochtend de verloskundige gebeld want ik heb veel last van misselijkheid, duizelig en hoofdpijn. Blijkt mijn bloeddruk dus echt te hoog te zijn... Moet om half 3 bij de gynaecoloog zijn, hoop dat ik vandaag word ingeleid ... maar niet te vroeg juichen he
Nou na de verhalen hier, heb ik ook maar besloten om die thee te halen. Ga er niet vanuit dat het meteen zal werken dus begin vanavond maar met het drinken! whoehoe ben benieuwd! x debby
Ik lees hier net op een site dat framboosblad juist premature contracties voorkomt ... Volgens mij zet t dus helemaal niks op gang: Framboos(blad) - Rubus idaeus Tijdens het laatste zwangerschapstrimester werkt het kruid als een baarmoedertonicum (versterkt de baarmoeder), en versterkt het ook de bekkenbodemspieren. Het voorkomt premature contracties en bereid de baarmoeder op de bevalling voor. Framboosblad werkt ontspannend en rustgevend en vermindert beenkrampen, en bevat veel nuttige voedingsstoffen Tijdens de bevalling zorgt het kruid voor meer efficiënte contracties met minder pijn, versnelt en vergemakkelijkt daardoor de bevalling en zorgt tevens voor een meer ontspannen bevalling Door de versterkende invloed op de baarmoeder zal het kruid na de bevalling het bloedverlies kunnen verminderen. Het bevordert het herstel van baarmoeder en vagina na de geboorte en zorgt voor het herstel van een normale omvang van spanning in de baarmoeder.
Hier is de site, er staan nog meer kruiden op die je tijdens de zwangerschap en rond de bevalling kunt gebruiken: http://www.annetanne.be/vrouwenkruiden/zwangerwel.html