ik ben vandaag begonnen... ben nu 37 weken, dus ben erg benieuwd of de kleine dan eerder komt of niet... Kerstkindje? hahaha bedankt voor de tip in ieder geval, baadt het niet, schaadt het niet. groetjes!
hmmm.. jammer om te horen. Maar ik ga er toch mee door. Misschien helpt het dan inderdaad wel voor het bloedverlies en ontspanning etc...
ik wil het ook gaan drinken als ik zo ver ben. maar hoeveel moet je drinken op een dag? hier kost een ons thee 2,50.. is dat duur? en hoevaak kan je daar ongeveer thee van zetten?
Bij mij kostte het zakje rond de 2 euro. Ik heb er vanaf week 37 ongeveer 3 kopjes per dag mee gedronken en rond week 40,3 was de zak leeg. Mijn baarmoedermond is wel verweek, maar of dat door de thee komt durf ik niet te zeggen.
ik heb eerst een zakje van 50 gram meegenomen. kostte nog niet eens een euro. Heb geen idee hoe vaak je er thee van kan zetten. Ligt er ook maar net aan hoe vaak je het gaat gebruiken. Ik drink smorgens en savonds een kop vol. suc6!
Hier verkopen ze het niet ook niet in een reformzaak. Wel heb ik capsulles kunnen vinden maar ik weet niet of dat dezelfde werking heeft. heeft iemand ook de capsulles?
Ik drink m ook nog steeds. Al vanaf 37 weken en (helaas) nog niets aan de hand... Ik heb t gekocht bij een reformzaak hier in de buurt. Koste 1.90 euro voor 50 gram en heb m nog lang niet op dus das meer dan genoeg.
ik heb wel de capsules van de teunisbloemolie. En de thee drinkik dus 3 keer per dag. (vaker mag ook niet) Maar, los van elke nacht buikpijn en krampen, is er hier nog steeds geen beebje!
Ik zat even hier te kijken, maar ik zag ook dat er kruiden tussen staan waar veel tegenstrijdige berichten over zijn. Zoals de zilverkaars, ik las het op die site en toen dacht ik meteen 'oh dat moet ik hebben' maar toen ik er even op ging googlen zag ik dat dit juist erg slecht is, Las zelfs dingen over gestoorde leverfuncties etc. Dus meiden, wel ff goed zoeken hoor voordat we wat gaan slikken! Succes ( ik neem weer even een kopje thee )