overal staan andere dingen, maar wanneer mag je beginnen met framboosbladthee? en hoe zit dat met tonic? zijn er hier mensen waar het echt bij geholpen heeft..?
Hier staat veel over framboosbladthee... mag vanaf 37 weken dus je moet nog eventjes wachten... http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=24444
Ik drink sinds twee dagen ook frambozenbladthee. Dus ik hou je op de hoogte. Overigens dronk ik al een tijdje frambozenthee, maar dat bleek niet de goede te zijn hahahahaha Onverzadigde vetten schijnen ook te helpen, dus broodjes pindakaas!
Tonic bij mij tot 2x toe wel, maar je kleintje moet er wel klaar voor zijn om geboren te worden want anders werkt het niet. Dat geld voor alle 'huismiddeltjes' trouwens zoals ook bitterlemon, hart van een ananas, sex, traplopen, enz enz
Framboosbladthee is toch helemaal niet om de bevalling op gang te helpen? Volgens mij is deze thee om te zorgen dat je lijf makkelijker met de bevalling om kan gaan en sneller hersteld. @djezelf: hoezo de verkeerde? Welke soorten zijn er? Ik wil er nl. straks mee beginnen en het liefst gelijk met de juiste.
tonic.. maar volgens mij is dat niet echt lekker... en vanaf wanneer ga je dat dan drinken? ook met 37 weken ofzo?
Heel juist over dat poepen. Ook gini is daar slecht voor en als ik niet mis ben geldt hetzelfde voor ice tea (ben niet zeker) Dat kleintje komt wel als hij/zij er zin in heeft
Framboosbladthee, helpt om de baarmoeder te laten rijpen ofzo..Je mag het ook echt niet drinken voor de 37e week en ook dan niet meer dan 3 kopjes per dag. Staat zelfs op de verpakking. En ik dronk dus eerst de thee gemaakt van frambozen en niet gemaakt van het blad. Dat is het verschil. Maar.... ik moet zeggen..ik ben nog niet bevallen, dus of het werkt?