Ik hoop dat ik thuis mag bevallen... Ben nu bezig met het kiezen van de kraamzorg. Heb van de VK 4 folders gekregen. Hoe kiezen jullie de kraamzorg? Zouden jullie de poll in willen vullen? Thanks
Ik heb geen van drie omdat ik in een ander gedeelte van het land woon, maar ik heb van de verschillende bureau's bij mij uit de buurt de websites bekeken en wat voor mij een belangrijke reden was om voor een bepaald bureau te kiezen, was toch wel dat ze proberen te garanderen dat je één dezelfde kraamverzorgster hebt tijdens je kraamweek. succes met kiezen
Hier hetzelfde. Het bureau dat ik gekozen heb garandeerd ook 1 kv voor de bevalling en hele kraamtijd.
Ik heb me via de verzekering opgegeven, die meldt me automatisch aan. Maar ik kon niet stemmen voor de poll want ik woon in Utrecht..
Tja, ik heb me aangemeld bij de Eilanden, maar mijn schoonzus was daar niet zo over te spreken. Volgens mij is het maar net of je het treft met je kraamhulp. Zij had de laatste keer van Elmar. Die schijnen ook goed te zijn.
Ik woon in spijkenisse en heb kraamcentrum DAT gekozen, deze sprak mij het meeste aan nl Groetjes MB2005.
Ik kom net bij de verloskundige vandaan en die adviseerde kraamzorg rotterdam of de eilanden. Daar had zij goede ervaring mee. Gr Tamar
Ik heb voor kraamzorg de waarde gekozen. heb er hele goede berichten over gehoord en hier zie je eigelijk op het drp alleen maar hen en geen andere kraamzorg buro. mijn intake was ook erg leuk en gezellig. en tja het ligt er allemaal maar net aan wie je aan je bed hebt denk ik.
Mijn VK adviseerde niet echt. Ik kreeg foldertjes van de 4 hierboven genoemde bureau's. Heb een mail gestuurd naar Kraamzorg de Eilanden en daar kunnen ze niet garanderen dat je heel je kraamtijd dezelfde kraamverzorgende hebt...
ik heb op kraamzorg de waarden gestemd ik heb hun zelf ook gehad en ze zijn mij prima bevallen ondanks ik maar 2 dagen heb gehad eigenlijk zou ik niets krijgen vanwege 6 dagen ziekenhuis maar hun hebben er toch voor gezorgt dat ik nog 2 volle dagen kreeg.
ik ben ook via mijn zorgeverzekeraar aangemeld bij de waarden. was eigenlijk geen keus. maar zal toch wel goed gaan?!
Ik had kraamzorg rotterdam, en ik was er eigenlijk helemaal niet over te spreken. Ik had gekozen voor 2x 8uur 4x 5uur en 1x 3 uur omdat je dus max 7dagen mag gebruiken. de eerste 2 dagen kreeg ik een schat van een vrouw. helaas meldde ze me wel dat er vanaf de dag daarna iemand anders zou komen EN dat mijn tijdsplanning niet kon omdat dat niet lukte met personeel. Dus had ik toen ipv 7 dagen maar 6 dagen en 3x 8uur. Nou ik heb het geweten, de kraamvrouw die de rest van de dagen kwam deed alleen toilet en douche en gooide de baby was in de automaat en bracht drinken voor mij. Als er bijv bezoek kwam ging ze koffiedrinken die ik of mijn vriend dan zelf zette voor de visite. Verder heeft ze niks gedaan met de baby, terwijl ik van de eerste vrouw echt begeleiding kreeg. Maar ik durfde zelf niet veel te zeggen omdat die vrouw zelf 12 weken zwanger was en ik zelf nog weet dat ik een dweil was met 12 weken. Achteraf heb ik er wel spijt van want ik krijg zometeen de rekening
Hoi, n.a.v het infofoldertje ging mijn gevoel naar kraamcentrum DAT. Bij kraamcentrum de waarde had ik het gevoel dat ik bij het opvragen van info al gelijk moest inschrijven enzo, bij DAT had ik dat niet. Verder was het gevoelsmatig. Mag ik vragen waar jij woont? Ik woon in waterland Groetjes MB2005.
Ik heb ook voor kraamcentrum DAT gekozen. Heb zojuist een telefonische intake gehad, dus alles is geregeld. Ik had ook gewoon een goed gevoel bij DAT. Ook hun website is up to date en bevat veel informatie die nuttig is.
kan ook niet kiezen want ik woon ook in andere provincie ik had "parenta kraamzorg" dit is van regionale thuiszorg hier in deze regio