Ik hou zo geen tand meer over!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Non18983, 12 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Non18983

Non18983 Bekend lid

9 apr 2012
    517
    0
    16
    Lelystad
    Dag dames,

Ik droom de laatste weken echt bizar, bijna elke droom heeft wel het thema tanden verliezen.

De ene keer vallen ze er allemaal spontaan uit, de andere droom brengt obama me naar de tandarts en vervangt die een rotte tand.

Iemand anders ook zulke bizarre dromen?

2. Rozeroos

Rozeroos Niet meer actief

Droom - Tanden

Hier ook veel vreemde dromen. Alleen zet ik het van me af en vergeet ik ze dan in verloop van de dag.
    Weet wel dat ik bv vannacht over een kindje droomde die Harry heet. Heel vreemd, ik ken geen Harry en zal me kind nooit zo noemen. whahahhaha.

3. ladyw

ladyw Fanatiek lid

4 nov 2011
    1.233
    2
    0
    Bergen op zoom
    Ik heb ook bizarre dromen gehad, maar dit had ik meer richting het einde van m'n zwangerschap(vanaf een week of 30). Ik droomde bijv. dat onze baby zo hard tegen m'n buik schopte dat ik aan de buitenkant een teentje zat(echt door m'n buik heen,er zat een gat in) En die had ik dan weer terug geduwd hahaha..maf toch

4. Non18983

Non18983 Bekend lid

9 apr 2012
    517
    0
    16
    Lelystad
    Klinkt creepy, maar ik moest wel even lachen toen ik dit las :)

5. Saga

Saga Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.472
    0
    0
    N-Nederland
    Ik heb ook de gekste dromen, over vanalles en nogwat.

Van de week had ik mn navigatie verkeerd ingesteld. Reed ik rondjes door Ijsland... Is al lastig daar te komen met de auto :D
    Zat ineens een vriendin naast me die ik al jarennnnn niet heb gezien,
    Bij de benzinepomp zie ik ineens een oude bekende lopen die me wil zoenen, en ik zie zn vrouw en kind aan komen lopen, dus duw hem hard weg. Terwijl ik die anders nooooit zou willen zoenen hahahaha en zn vrouw woest. Nou toen reden we weer verder rondjes Ijsland.

Geen idee hoe ik erbij kom!!!

6. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    Ja herkenbaar! De engste was (ja heel lijp) bij R. na een echo. Ze had bij de geslachtsbepaling de echo even in 3D gezet. Jeeetje t leek wel een alien :$ Oh ik vond het vreselijk. Nou die nacht droomde ik dat hij er gewoon af en toe uitkwam en dat mocht nog helemaal niet en dan weer naar binnenklom. Hij luisterde voor geen meter naar me.

T was echt idioot, hij zag er in mijn droom ook uit als een alien:):) Je snapt dat ik nooit meer een 3D echo wil..

7. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Ik droomde een keer dat ik bij mijn moeder was en die had het idee om de baby even uit de buik te halen. Dus mijn buik opengesneden, kind eruit, even gekeken, weer teruggestopt.

Kon volgens haar geen kwaad, had ze bij mij ook wel eens gedaan toen ik een baby was :$

8. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Hier hele vreemde maar levenechte dromen. Zo erg dat ik zelfs over mijn man heen rol en aan de andere kant uit bed val :p ( omdat er een rotsblok op me af komt, of iets dergelijks)

9. Zuss

Zuss Bekend lid

3 nov 2011
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Non
    Het thema 'tanden verliezen in dromen' is een hele bekende. Ik heb het zelf ook regelmatig gedroomd in het verleden (nog lang voordat we bezig waren met zwanger worden/zijn hoor!). Als ik het goed heb onthouden staat het voor angst om controle te verliezen ofzo... Google maar eens even.

10. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Herkenbaar! Het tanden verliezen droomde ik vooral in t begin toen ik ook echt heel veel bloedde met tanden poetsen en ik "dacht" dat ze loszaten haha... Uiteraard gerustgesteld door tandarts.. Heb nu nog steeds veel bloed tijdens tanden poetsen maar droom er niet meer over! In het begin ook heel veel verlatings-dromen dat mijn man bij mij wegging, en echt dan ook zwaar huilend wakker worden... Haha, de hormonen zullen we maar zeggen ;)! Nu valt het eigenlijk wel redelijk mee, niet echt "standaard" terugkerende dromen en ook niet elke nacht meer gelukkig!

11. Non18983

Non18983 Bekend lid

9 apr 2012
    517
    0
    16
    Lelystad
    Heb het gegoogled, echt bizar! Als ik dan 's ochtends wakker wordt moet ik echt ff checken of ze er nog zijn!

Dromen zijn soms zo raar! Aliens die in en uit je kruipen, baby's er in en eruit echt bizar! En een beetje grappig!

Deel Deze Pagina