Inmiddels 41,4 en de hoop op een spontane thuis bevalling een beetje aan het opgeven. Is dit bij jullie nog wel gelukt?
Hoi, ik snap je gevoel, ik was er ook van overtuigd,maar ben met 41,3 bevallen.Oke 1dagje eerder dan jij nu, maar ik was ook echt overtuigd dat ik ingeleid zou worden.Ben 's ochtends gestript, en 's nachts om 2 uur braken mijn vliezen, en om 11.25 was mijn meisje er.Geef de hoop nietop, ik wens je heel vel succes!groetjes vita
Joris is geboren bij 41.5! Ik had ook gedacht dat het echt niet meer spontaan ging gebeuren. Bij 42 weken moest ik bellen of er plaats was om ingeleid te worden en ging er gewoon al vanuit dat dat ging gebeuren. Maar toch ineens spontaan met 41.5. Ik had toen ook de hoop al opgegeven, maar was blij dat het toch nog spontaan op gang kwam!
Bij mn 3e ben ik bevallen met 41w5d. Smiddags gestript bij de vk, savonds een klein beetje gerommel maar zette niet door. Snachts om 5 uur begonnen de weeen eindelijk. Rond 9 uur zat ik onder de douche de weeen op te vangen, toen het ziekenhuis belde om 2 dagen later de inleiding in te plannen. Gelukkig was dat niet meer nodig, en ben ik om half 12 smiddags thuis bevallen
Ik ben met 41w4d bevallen, de afspraak voor het inleiden stond al gepland, maar mijn kleine meid was die afspraak mooi 5 uurtjes voor
Ik had de hoop bij 41 wkn precies ook al opgegeven, maar de volgende dag braken m'n vliezen. En een paar uur later hadden we een dochter. Nu zie ik dat je al een paar dagen verder bent, maar er is natuurlijk nog steeds een kans dat het spontaan begint.
Hier spontaan bevallen van beide kindjes, met 41,5 en 41,6. Het kan dus echt nog steeds! Ik hoop voor je dat je inmiddels (aan het) bevallen bent!
Bij mijn eerste ben ik met 41+6 weken spontaan bevallen, had het totaal niet meer verwacht. Ook ik wilde graag thuis bevallen, dus dat is gelukkig goed gekomen Ik ga duimen dat het bij jou ook nog spontaan begint, succes in ieder geval
Ik ben met 41+2 spontaan bevallen van de tweede. De dag daarvoor was ik nog bij de verloskundige, totaal geen spoor van ontsluiting of start van de bevalling of verweking van wat dan ook. De dag daarna stond een afspraak in het ziekenhuis gepland voor een echo en CTG of zo en dan zou er ook gepraat gaan worden over inleiden. Maar dat was gelukkig niet nodig, hij kwam vanzelf nog de avond voor die afspraak.