miskraam of toch niet???

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by truelove4ever, Apr 7, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. truelove4ever

truelove4ever Fanatiek lid

Nov 9, 2010
    2,441
    0
    0
    limburg
    hoi,

29-4 kreeg ik tijdens de echo op 4,6weken te horen( na een dag bloedverlies te hebben gehad) dat ik een miskraam ging krijgen
    er was nl niks meer (vruchtje)te zien in de baarrmoeder er zat wel nog wat bloed

savonds kwamen er voor het eerst wat stolseltjes mee(ong 3 a 4 stukjes) hierna is het bloeden ook verminderd en ook na 4 dagen gestopt

nu heb ik sinds 5 dagen na me miskraam weer vage klachten zoals pijnlijke prikkels in me borsten...

kan het zijn dat ik toch nog zwanger ben?dat het vruchtje mss toch jonger was als ik dacht???

moet ik bij een miskraam niet meer verliezen dan een paar kleine stolsels van 1 cm groot?

of kan het zijn dat het een 2-ling was en dit niet opgemerkt is???

ik maak me best zorgen nu...ik heb nl afgelopen weekend een gezellige avond gehad met een paar vrienden waabij ik een aantal glazen wijn heb gedronken:(

kan ik vragen voor een controle echo???

2. Immie

Immie Verloskundige

Dec 17, 2006
    7,813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoihoi,

Bij 4 wkn en 6 dgn zie je nog erg weinig, ik ben van mening dat je dan eigenlijk geen uitspraak kan doen over wel of geen miskraam....
    Ik vind dat je zeker mag vragen om een controle echo en dat de kans op nog zwanger zijn zeker aan wezig is...
    Voel je niet schuldig over de drankjes! Maar nu even niet meer doen tot dat er echt zekerheid is!

Imke

Share This Page