Hallo dames, Heb een vraag aan jullie, hopelijk hebben jullie een antwoord op mijn vraag. Sinds een week is het heel onrustig in mijn buik. Veel harde buiken, ook in rust en veel rugpijn. Ook kan ik nog amper lopen naar bijv. het winkelcentrum, zo moe ben ik dan, echt afgepeigerd. En als ik terug ben van even wandelen, krijg ik buikpijn. Sta vaak in de supermarkt mijn buik vast te houden, zo vervelend voelt het. Even terugkomend op de harde buiken: Ze komen steeds vaker, vooral savonds. Mijn buik voelt dan trekkerig aan, en doet soms ook zeer. Ook moet ik vaker poepen, en de baby is super onrustig. Gisteren nog naar de behandelunit geweest van het ziekenhuis, daar hebben ze gezegd dat ik een vrij onrustige buik heb en dat ze niet meer remmen met mijn termijn (34 weken). Er is gekeken of ik ontsluiting had, maar dat was niet het geval. Ook is mijn urine schoon. Ik word er zo gek van, op en af naar het ziekenhuis van de buik en rugpijn, en steeds word er niks gevonden. Herkennen jullie dit aan het einde van de zwangerschap? Kan het betekenen dat ik op korte termijn ga bevallen? Groetjes Emma
Ik lees even mee...Want jou verhaal komt mij redelijk bekend voor, in iets mindere mate kwa rugpijn fan, maar wel voornamelijk savonds redelijk veel harde buiken ( vind ik). Dat trekkende gevoel enz... 35.3 wkn ben ik nu
Nog niet teveel rekenen op een bevalling hoor.. daar raak je zo gestresst van en dan duren de laatste weken zo lang! ik herken het ook, maar loop met 37+3 nog gewoon rond en heb het idee dat ie ook nog wel even blijft zitten. Had t bij vorige zwangerschap ook en ook die heb ik helemaal uitgelopen. Succes met de laatste loodjes. Probeer gewoon lekker naar je lijf te luisteren en genoeg rust te nemen en te genieten van t mooie weer
Bij mijn 2e kindje heb ik ook vanaf 34 weken harde buiken gehad. Heb mijn man regelmatig naar huis laten komen omdat het zo onrustig in mijn buik was dat het leek alsof ik ging bevallen. Ben uiteindelijk met 41+2 bevallen.
Ook hier bezig aan die bekende loodjes. Gisteren op controle geweest. Baby lig erg diep gynaecoloog vertelde dat ik de uitgerekende datum niet ga halen. Hij schatte dat het max nog 2 eeken ga duren. Maar verwacht eerder. Ben ik ook wel blij mee aangezien het gewicht geschat ga worden over de 4kg als ik op de uitgerekende datum zou bevallen.
Ik heb sinds een week dezelfde klachten. Het zijn echt de bekende zware laatste loodjes met indalings en oefenweeen. Maar zegt idd niks over hoe snel de bevalling plaats vindt helaas
Zou er niet teveel vanuit gaan.. Bij de oudste liep ik met 34 weken rond met weeen en 2 cm ontsluiting. Iedereen verwachte dat ik de 37 weken niet ging halen, maar hij is uiteindelijk met 41 weken geboren. Deze zwangerschap is mijn buik vanaf 32 weken onrustig, maar buiten de regelmatige harde buiken en krampen om gebeurt er nog niks. Het zegt dus allemaal helaas niks over hoe snel je gaat bevallen.
Het is nu gelukkig iets rustiger in mn buik. Laatst bij de gyn gekeken of hij al ingedaald was, en dat was hij voor driekwart. Dus denk dat het indalingsweeen zijn geweest. Paar dagen daarvoor bij behandelunit geweest, gekeken of ik ontsluiting had, maar alles zat nog potdicht. Wel zeiden ze dat mn buik erg onrustig is, en dat ze niet meer remmen met 34 weken. Ach, we zien t vanzelf
Helaas ook hier bij mijn jongste vanaf week 33 a 34 elke avond vrij regelmatige harde buiken en soms redelijk pijnlijk ook. Na 2 weken wist ik gewoon dat er niks ging gebeuren en negeerde het min of meer (wist het is voorwerk). Dit heeft tot aan de bevalling met 41 weken geduurd. Toen nam ik de beginnende weeën ook niet echt serieus meer hhhh want had ze al paar weken. In elk geval rommelen buik hoeft helaas niks te zeggen over een naderende bevalling. Veel sterkte met de laatste loodjes