frambozenbladthee helpt t nu echt?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door bijoux, 19 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bijoux

bijoux Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.237
    0
    0
    momenteel thuis , mijn man heeft een stucadoorsbed
    regio breda
    omdat ik het zo beu ben al dagen weeen te hebben die niks meer doen dan een cm ontsluiting ben ik frambozenbladthee gaan halen vandaag.

nu ben ik benieuwd helpt het uberhaupt?
    bij wie heeft het geholpen?

2. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Ik hoor en lees veel dat ananas goed helpt, en dan vooral het hart. Er zit een stofje in (kom niet op de naam), dat schijnt weeën opwekkend te zijn.

Ik zou het in ieder geval wel proberen.

3. Tasjaaa

Tasjaaa Bekend lid

11 sep 2008
    544
    0
    16
    Fotografie en huismoeder
    Noord-Holland
    als je echt iets wil wat helpt moet je naar een massage salon en voetreflexologie
    laten toepassen er zijn een paar plekken die de baarmoeder stimuleren..
    google t maar zijn veel positieve verhalen over... ik vind t zelf te prijzig om er heen te gaan anders had k t zeker gedaan! verder helpt bij mij niets.. mijn eerste zat tot 42+1 heb toen annashart gegeten en bitter lemon gedronken heeft niet geholpen..

4. bdotsie

bdotsie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.122
    0
    36
    Verzorgende in de thuiszorg
    België Arendonk
    De ananas is de stof kinine dat er in zit, bij mij heeft het vroeger wel geholpen maar echt het midden harde stuk van de ananas. Die stof kinine zit ook in gini. Veel succes!

5. xlady

xlady Actief lid

1 mei 2012
    298
    0
    16
    NULL
    NULL
    ik dacht dat frambozenbladthee meer hielp tegen veel bloedverlies en een snellere ontsluiting maar dan moet je het volgens mij wel al een aantal weken drinken en ook tijdens de weeën

6. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Framboosblad helpt mee om de bmm weker te maken en na de bevalling het bloedverlies zo min mogelijk te houden, maar je krijgt er zeker geen ontsluiting van of weeen.

7. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    #7 Damay77, 19 jul 2013
    Laatst bewerkt: 19 jul 2013
    Nee, dat helpt niks. Ook ananashart niet. Er zit zo weinig kinine in dat je er heel wat van naar binnen moet stouwen voordat het evt zal helpen.

En ALS zoiets zou helpen dan was de bevslling sowieso binnen een paar uur vanzelf begonnen.
    Dus als je nu niet op het punt staat om elk moment te gaan bevallen werkt framboosblad, sex, ananas, bitter lemon, pittig eten enz niks....

Als dit alles zou werken dan waren inleidingen en strippen niet nodig....

Dus als je echt zo'n last hebt dan zou ik vlos vragen of ze wil strippen. En ook dat hoeft geen effect.

8. SterretjesMama

SterretjesMama Bekend lid

14 apr 2010
    775
    0
    0
    Heb 3 zwangerschappen achter de rug, alles geprobeerd (waaronder de frambozenbladthee, annanashart en noem alles maar op) maar kwamen gewoon wanneer ze er zelf zin in hadden hoor ;)
    Niet geholpen dus .. haha.

En ach, deze zwangerschap probeer ik vast vanaf 37 week weer van alles ;)

9. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Ik denk dat er wel stoffen in bepaalde voedingsmiddelen zitten die wee-opwekkend kunnen werken. Probleem is echter dat je er dan vaak tig kilo's van moet eten wil de dosering hoog genoeg worden om te kunnen werken.

Hier, alsjeblieft... een portie kracht en geduld... werkt veel beter ;)

10. Melief

Melief Niet meer actief

Hier vanaf week 34 gedronken, met 38.3 bevallen en ik heb echt weinig gevloeid! Of het nou geholpen heeft of niet weet ik niet, maar een zakje kost 2,50 en heb de helft nog over ;)

11. xlady

xlady Actief lid

1 mei 2012
    298
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb het van de week ook in huis gehaald bij de tuinen verkopen ze het en dab zit het in theezakjes dus geen losse thee.
    Baad t niet dan schaad t niet :p

12. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Acupunctuur schijnt ook goed te werken

13. bijoux

bijoux Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.237
    0
    0
    momenteel thuis , mijn man heeft een stucadoorsbed
    regio breda
    pfff t duurt zolang dat wachten he , en ik wil een keizersnede voor zijn.. die al over 10 dagen gepland staat...

daarom nu dus alle manieren om hem er zo uit te krijgen haha...

14. wolchu

wolchu Bekend lid

6 dec 2011
    918
    2
    18
    heb ook al fram.blad thee klaar staan ga het drinken vanaf 35 weken heb ik in de vorige zwangerschap ook gedaan en heb weinig gevloeid. viel de kraamver. ook op. denk niet dat het geholpen heeft om de bevalling opgang te brengen.

15. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Het helpt ook niet om de bevalling op gang te brengen. Alleen het herstel en vloeien is minder na de geboorte.

16. wolchu

wolchu Bekend lid

6 dec 2011
    918
    2
    18
    daarom ga ik het ook gebruiken. weet wel dat je het niet eerder mag gebruiken omdat het KAN zorgen voor harde buiken. geloof ook niet dat er iets is dat je zelf kan doen. dan beviel iedereen toch voor 40 weken?

Deel Deze Pagina