Inleiden, morgen dag 5....

Discussie in 'De bevalling' gestart door Storm, 21 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Storm

Storm Niet meer actief

Zucht. Dat duurt een paar dagen langer dan ik had gehoopt. Ik had er wel rekening mee gehouden, was ook wel uitgelegd dat de baarmoedermond nog moest rijpen enz enz, maar ik had zo gehoopt dat de kleine er al zou zijn. Maar nee. Morgen dag 5, voor de vierde keer gel. De baarmoedermond is wel al aan het rijpen en de kleine zakt een klein beetje naar beneden, maar het gaat me allemaal lang niet snel genoeg. ;)
    Als de kleine niet verder gaat zakken wordt het alsnog een keizersnede.:$ Best spannend allemaal. Het gaat precies zoals in het boekje omschreven staat. De gyn noemde vandaag wel dat we morgen misschien een infuus kunnen aanbrengen omdat de gel wel zijn werk doet. Dus misschien dat de bevalling morgen gaat beginnen. Dan kunnen de vliezen gebroken worden en gaan ze dus weeën opwekken.
    Ik hoop het zo.

2. fontana

fontana Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.288
    0
    0
    zoekende.. maatschappelijk werk of jongerenwerk.
    ergens in t Noorden.
    als die gel niet werkt, waarom dan geen veter? Ik ben 2x op de veter bevallen, en de eerste keer binnen 10 uur en de tweede keer de volgende dag. Dus dat ze over een keizersnee lopen te praten, dat vind ik alleen maar dom. Zo maken ze jou onnodig ongerust lijkt mij.
    sterkte en hopelijk mag je snel bevallen.

3. Locusta

Locusta Niet meer actief

Spannend zeg! Ik hoop dat je snel "aan de beurt bent" om het zo maar even te zeggen ;)

4. mausi

mausi Fanatiek lid

22 jul 2009
    2.745
    646
    113
    Gelderland
    Hopelijk kunnen ze morgen de vliezen breken, ik ben ook ingeleid met gel... Toen ze eenmaal de vliezen hebben gebroken, kwam de bevalling vanzelf op gang en binnen 5 uur lag mijn kleine meid op mijn buik! Hopelijk gaat het bij jou morgen ook lekker snel uiteindelijk, want wachten is STOM hè!

5. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Waarom wordt je ingeleid? (ben niet nieuwsgierig hoor hihi:p:D)

6. Storm

Storm Niet meer actief

Ik word ingeleid om te voorkomen dat de kleine zwaarder wordt dan 10 pond. Mijn zoontje was zo zwaar (wat we vooraf niet wisten) en die bevalling ging alles behalve makkelijk. Nu was hij tien dagen te laat.
    Ook nu verwacht ik geen kleintje, dus zijn we begonnen met inleiden. Gaat op zich prima, maar kleine daalt nog niet snel genoeg in. Hopelijk gaat hij dat nog wel even goed doen, anders wordt het alsnog een keizersnede.
    Gisteravond mijn slijmprop verloren, maar verder als dat is het nog niet. Zouden vandaag weer gel doen, maar dat is niet gebeurt omdat de baarmoedermond wel goed verweekt maar het indalen nog niet vordert.
    Maar ik hou hoop. De eerste daalde ook pas in tijdens de weeën.
    CTG was wel weer prima en ook in mijn lijntje kwam enigszins beweging. Dat was ook voor het eerst. Op naar morgen!!

7. Kiwi08

Kiwi08 Fanatiek lid

30 okt 2008
    1.169
    0
    0
    suc6!

8. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Niet elk ziekenhuis werkt met propess-veters ;) En dan nog is de kans groot dat er een aantal dagen overéén gaan.

Ts....hopelijk breken je vliezen of kunnen ze morgen gebroken worden. Toi toi.

Deel Deze Pagina