Ik ben nog maar 24 weken zwanger. Maar ik denk zo 2 a 3 cm boven me navel en dan binnen in heb ik zo een helse pijn. Heel soms trekt het ietsje weg, maar vaak heb ik de hele dag pijn. Het word zelfs een soort misselijk gevoel. Het is moeilijk deze pijn te omschrijven, want het is niet echt alleen misselijk. Ik weet niet zo goed wat ik kan doen. Rusten helpt ook niet, want ook als ik ga slapen of liggen blijft het pijn doen. Herkent iemand dit? En wat heb je toen gedaan? Eef
Is je buik er ook hard bij? Misschien is t je maag, maar zou ook harde buiken kunnen zijn. Warme kruik al geprobeerd?
soms is me buik hard, maar niet extreem vaak. Het is me derde zwangerschap en herken dit helemaal niet. soms trekt die pijn naar onder, beetje naast me navel. Ik snap helemaal niets van die pijntjes. Maar soms als ik iets wil doen kan ik ook in ene zo misselijk worden en duizelig. Ik denk dat een gyn hier ook niets mee kan dus iemand bellen heeft denk ik weinig zin. Maar zo de hele dag pijn hebben is zo irri, zeker als ik niet weet wat het is..
Elke zwangerschap is weer anders natuurlijk, ik had ook pijn boven mijn navel, samen met harde buiken dat wel. En bij mij waren t waarschijnlijk indalingsweeen (had er ook menstruatie achtige krampen bij) de vlos herkende dat ook meteen toen ik t omschreef dus ik zou gewoon eens bellen Als ze het ook niet weten is dat jammer, maar zowel ben je toch weer gerust gesteld toch?
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik niet eens weet wie ik moet bellen. Ik loop in het ziekenhuis en dat is natuurlijk dicht. Als het me lukt bel ik morgen. Het word vandaag een hele saaie dag. Ik wil zo veel doen met me kindjes, maar het lukt me niet. ik kan er gewoon om huilen. Het doet soms zo een zeer dat ik ga bedenken wat daar allemaal zit van binnen. sorry voor me geklaag...
Je kan altijd naar het ziekenhuis bellen als je daar onder controle zit. Je zou een nummer moeten hebben dat je altijd kan bellen. Je bent 7 dagen per week zwanger, ze stoppen echt niet met hulp geven omdat het zondag is. Gewoon bellen als het zo'n pijn doet, het is echt niet raar of overdreven als je dat doet! Succes!!!!
Weet meiden, ik voel me dan weer een aansteller. Niemand heeft dus deze pijn ook? Ik heb echt nooit een nummer gehad. Ik kan natuurlijk altijd gewoon het ziekenhuis bellen en dan word je vast wel door gestuurd, maar dan denk ik, ik stel me aan. Het is ook niet handig met 2 kleuters. Die zijn lekker aan het spelen en ik zit hier met pijn in me buik. Ik heb alleen maar wat tranen over me wangen lopen. Wat kan een zwangerschap toch anders zijn. Die 2 hiervoor waren zo fijn. Ik ben gewoon bang, en dat is waarom ik weer niet durf te bellen. Ik had gehoopt dat meer mensen dit herkende... sorry
je bent geen aansteller! gewoon bellen! dan word je waarschijnlijk gerust gesteld. mocht er iets zijn, zijn ze er ook optijd bij. kom op meid, bellen, dat is vast een opluchting!
Ik had ook erg veel pijn bij m´n navel en ik heb een navelbreuk.. Je schiet er weinig mee op om dat te weten mocht je het hebben want er is toch (nog) niks aan te doen maar onwetendheid is ook niks!
navelbreuk inderdaad, of misschien toch maagzuur? Ik zou ook bellen met het zkh. Ik moet buiten kantooruren bellen met de verloskamers, daar is altijd iemand. Je kunt vast op internet de nummers wel vinden. Chantal
Dank je meiden, ik heb gebeld naar het ziekenhuis en die zeiden dat ik maandag terug moet bellen. Ik zeg, maar waar moet ik dan heen bellen als er iets spoed is. Ze zegt naar de verloskundige, maar ik zou niet weten waar, want die heb ik niet, maar als het zo door gaat bel ik gewoon 1 in de buurt hier. Nu is de pijn gelukkig ff gezakt. Maar als ik ga lopen ben ik zo snel uitgeput, ongelovelijk dat kan toch niet? Ik ben een sporter, en vind dit wel heel raar. Bedankt en ik ga er zeker iets mee doen. Want als dit vannacht weer zo door gaat kun je me morgen weg vegen. en daar zit ik niet op te wachten..
dat is raar, je bent toch onder behandeling van een gyn? En niet van een VK, dan kan je die toch ook niet bellen....vind dat echt een vreemde reactie van het ZKH. Iedereen die iets van spoed heeft, moet toch kunnen bellen?? Ik schrik eerlijk gezegd een beetje van je bericht want ik sta ook onder behandeling van een gyn, maar ik heb bij de eerste afspraak allerlei boekjes met telefoonnummers meegekregen.....
eyvie wat apart dat ze jou geen nummer hebben meegegeven die je kunt bellen als er iets is. Ik vind het echt heel raar,ga morgen gelijk je gyn bellen en vragen hoe dat zit!!? dit kan toch niet!!!!!!