Hallo mama's Ik ben 36,2 weken zwanger zwanger van mijn eerste kindje. Allemaal nieuw en spannend 😀 Ik heb veel gehoord en gelezen van frambozenbladthee. Dat zou namelijk helpen straks bij de bevalling. Je baarmoeder worden er weker en soepeler van. De kans op bloedingen neemt af, de bevalling zou sneller vorderen, en je baarmoeder trekt na de bevalling sneller terug naar de oude staat. Je mag er mee beginnen als je 34 weken zwanger bent omdat door het weker worden van de baarmoeder, Je mogelijk weeen kunt krijgen. Daarom wou ik er liever wat later mee beginnen. Ik heb nu dus een pakketje gekocht en wil morgen ochtend beginnen. In de winkel heb ik uitgelegd waarom ik het wil gaan drinken en ze vonden het een goed idee. Maar nu staat er op het zakje; niet gebruiken tijdens zwangerschap en daar word ik best onzeker van. Zijn er hier mensen die frambozenbladthee gedronken hebben? Vanaf wanneer? En waren er gevolgen? Sorry voor het lange verhaal. Ik hoop dat NOG wat meer informatie krijg hihi. Groetjes!
de thee niet gebruikt, wel pillen toen van de Tuinen. Vanaf 37 weken. Ben pas met 40+3 bevallen, met spoedkeizersnede uiteindelijk. Dus kon het niet vergelijken met m'n eerdere zwangerschap. Deze zwangerschap wil ik het weer gaan gebruiken vanaf 37 weken
Ik had weinig bloedverlies tijdens de bevalling (400 ml). Ga het deze zwangerschap weer drinken, ik denk vanaf 36.5 weken
Bij mijn weten mag je er pas met 37w0d mee beginnen! Beide keren heb ik het vanaf 37 weken gedronken, meerdere koppen per dag. Was kruiden wat je in zo´n thee ei moet doen 1e bevalling: 23.40 uur spontaan gebroken vliezen 0.40 uur eerste wee 7.45 uur volledige ontsluiting na een rug weeën storm 8.00 uur dochter geboren na 3x persen bij een termijn van 38w4d 2e bevalling: 18.45 uur eerste lichte wee 0.15 uur volledige ontsluiting na een rug weeën storm 0.25 uur dochter geboren na 3x persen bij een termijn van 39w4d Bloedverlies bij beide gemiddeld, in de avond zat ik alweer lekker op de bank alsof er niks gebeurd was Borstvoeding kwam snel goed op gang en ik voelde mij top! Deze keer zal ik er weer mee starten vanaf 37 weken
Waaw wat een postitie reacties! ik ga er ook maar met 37 weken mee beginnen. Voordat meneertje hem over 5 dagen al aankondigt 😀😀