hoi, ik zit met een vraag..weet niet of dit met de zwangerschap te maken kan hebben maar dacht ik waag het hier even voordat ik naar de huisarts stap. ik heb namelijk sinds een poosje een wat pijnlijk gevoel links zo'n beetje bij mijn lies..je ziet niets zitten maar als ik op de plek druk waar ik de pijn voel dan voel ik een soort bultje lijkt het..ook zie je er duidelijk aders lopen aan die ene kant. overdag valt het mee soms voel ik er niets van maar bij lang lopen begint het pijn te doen..evenals s'nachts als ik moet opstaan om te plassen bij het lopen voelt het pijnlijk. soms bij het lange lopen trekt de pijn door naar de venusheuvel en geeft een soort drukkende pijn..het lijkt ook wel wat op een gevoel wat ik wel eens had als ik menstrueerde. ook na het vrijen lijkt het gevoel erger te worden. ik ben er best door geschrokken en van dat googlen word je ook niet vrolijker..maakt me alleen maar bang... ...komt dit bekend voor, of is het toch raadzaam om naar mijn huisarts te gaan? groetjes petty
hoi Petty, de pijn van het lopen kan bandenpijn zijn en de pijn in je schaamstreek kan bekkenpijn zijn. Dat je duidelijk zichtbare aders hebt komt van de zwangerschap. Alleen het bultje in je lies kan ik niet verklaren. Dat heeft wrs niets met je zwangerschap te maken, het kan evt een liesbreukje zijn, heel onschuldig. Ik zou toch maar even naar de huisarts gaan en laten kijken. Mirjam
hoi mirjam, bedankt voor de reactie, goh jeetje dat wist ik dus niet dat de pijn in de schaamstreek bekkenpijn kan zijn..staat dit ook weer in verband met pijn in mijn stuitje? de pijn op de schaamstreek voel ik eigenlijk vooral wanneer ik een poosje heb gezeten en dan opsta het voelt als een beurse blauwe plek. het bultje lijkt weer weg te trekken. ik ga toch voor de zekerheid maar even langs de huisarts, en zal dit tevens volgende week even bespreken met mijn verloskundige. groetjes!