Hoi meiden! ik heb ook voor een groot aantal gependeld! ben heel benieuwd wat er allemaal uit is gekomen!! laat het maar weten!
Bij mij is het nog even afwachten.. Hoop beetje dat je geen gelijk heb en het eerder gebeurt.. Maar voor jou zou het wel leuk zijn en als het nu deze maand niet raak is hoop ik wel natuurlijk dat je gelijk hheb!!
Heey Hier is het ook nog eventjes afwachten je hebt voor mij mei gependelt eigenlijk iedereen voor die maand hihi Hoop dat jullie gelijk hebben !! We hebben in ieder geval in de week van mijn ei saampjes vakantie dus wie weet Ik laat het je weten liefssss
hoi hoi, heb je een week of 2 terug een mailtje gestuurd om te pendelen, maar nog niks gehoord.. Is de mail verloren gegaan of ben je reuzedruk?(kan natuurlijk!!)
Hoi Meis, Helaas, je zei dat ik zwanger ben van een jongen, maar het is toch echt een klein eigenwijs dametje die mij aan het trappen is
hoi... Ik zie jou niet bij de namen staan onder topic pendelen..? Als je het nog doet...zou je mij dan willen pendelen...wil ik alleen even weten hoe ik contact met je op kan nemen. Liefs
Hoi Francescak, Pendel je nog voor de meiden hier of ben je er inmiddels mee gekapt? Als je het namelijk nog doet wil ik vragen of je het ook voor mij wilt doen............................