stiekem vanmiddag getest,,,, om 15.00 en 17.00 zie de resultaten in mijn foto boek............ Je pendel had GELIJK!!! nu nog afwachten wat het word,,, dan zal ik daarna je pol stemmen!
gependeld voor september jongen. op 04/08 een positieve zwangerschapstest gehad ikzelf had ook gependeld en kwam uit op augustus jongen. merci'kes om te pendelen voor me meid. stamperke
vandaag positief getest, dus eind juli bevrucht. je had het goed!! alleen nog even geslacht afwachten
Hoi Francescak, Ik had je al een prive berichtje gestuurd, maar wilde het toch ook even hier kwijt. Je had voor me voorspeld: juli/jongen Daarna heb ik een de vraag gesteld of ze wilde pendelen wanneer ik een positieve test in handen zou hebben en daar kreeg ik het volgende antwoord op: "het is me niet helemaal duidelijk maar dan moet het ongeveer eind juni begin juli zijn!" Begin juli had ik een positieve test in handen!! Ik vind het een geweldige voorspelling. Nogmaals bedankt! Ik laat je nog weten of je gelijk hebt met het geslacht en dan zal ik gaan stemmen.
Ik heb nog niet gestemd, omdat je je stem niet kunt wijzigen.... maar vooralsnog is de maand wel juist!