Welk vakantieadresje kan jij aan iedereen aanbevelen? Ik ben op zoek naar een idealistisch plekje, rust maar wel gezelligheid, ruime (gezamelijke) tuin, kleinschalig, zon, terras, huisje. Zwembad of meer misschien nog erbij Waar ben jij geweest waarvan je dacht; Wouw!
O echt? Gebruik ik een woord dan zo verkeerd? Ik bedoel: naar je ideaalbeeld, het ideale huisje in de ideale omgeving
Bijvoeglijk naamwoord van ideaal - ideaal (ideale) Bijvoeglijk naamwoord van idealisme (een stroming) - idealistisch Vandaar
Wat is je budget dan ongeveer? In Portugal zijn de normale levensbehoeften goedkoop vergeleken bij NL. Je kunt er al uit eten voor 7 euro voor een dagmenu incl. 1 drankje koffie en toetje Vluchten kun je redelijk goedkoop boeken bij transavia of ryanair. Soms voor 50 euro retour. En dan autotje huren.
Villa El Torcal in Comares (Málaga) Spanje beoordelingen 9.6 | Zoover Ik kan deze villa aanraden. Wij zijn er in juni 2011 geweest, en willen zeker nog een keer terug. Het is wel ECHT rustig. Villa was ook helemaal niet duur voor wat je krijgt!
Ik zou graag voor de accomodatie + reis (auto of vliegticket+huurauto) 1500 - 2000 uitgeven voor 2 weken. Dat is dan voor 2 volwassenen en 1 kind. @ sm1; ziet er mooi uit! ik ga het even goed bekijken.