Hoi dames, Zoals het onderwerp al zegt: wij zoeken een hotel met een eigen zwembad gelegen aan je kamer. Onze zoon van 1,5 slaapt nu nog 1x per dag zo'n 3 uurtjes (van 10.30u tot 13.30u ongeveer). In die 3 uur willen mijn man en ik niet de hele tijd in een hotelkamer zitten, maar hopen dan even te kunnen zwemmen. Uiteraard willen we wel zo dicht mogelijk bij onze zoon zijn met een babyfoon, mocht er wat zijn. Er zijn zat hotels of appartementen met een zwembad een stukje lopen van de kamer, maar wij willen het liefst toch zo dicht mogelijk het zwembad bij de kamer hebben... Weet iemand een hotel/appartementencomplex waar ze deze mogelijkheid hebben? En ook waar nog wat te beleven is qua animatie enzo? Ben benieuwd!
kreta - aqua vasia beach, heeft apartementen met prive zwembadjes ? Wij vonden het super daar, maar dit was mijn eerste ervaring met all inclusive.
Hotel turquiose ***** in Side, een aanrader, villa's aan het zwembad. Je kan aangeven of je een kamer boven of beneden wilt, beneden is direct aan het zwembad met je eigen ligbedden Hotel eftalia marin heeft ook swim up kamers maar een echte dikke afrader, slecht eten, schimmel in de kamer en weinig animatie.
Appartementen peridis, Kos. Hebben een algemeen zwembad maar ook een paar appartementen met privezwembad. Ook leuk voor kindjes.
De VIVA keten heeft ook een aantal hotels waarbij ze of een privé zwembadje hebben, of dat je een appartement met tuintje neemt, waarbij je vanuit de tuin zo het zwembad in kunt stappen. Wij zijn er zelf niet geweest, vrienden van ons wel en waren zeer tevreden. Zit voornamelijk op Mallorca.
https://www.jetair.be/nl/hotel/turkije/turkse-riviera-antalya/ela-quality-lakehouses-15849 Kamers direct aan t zwembad. Niet goedkoop wel uitstekend, zeer luxe, veel faciliteiten en super kindvriendelijk.
Apollonion op kefalonia. Het is sowieso een prachtig hotel en ze hebben ook kamers waarbij je aan het zwembad zit. Een deel is privé, maar ook verbonden met een groter zwembad. Wij namen zoon trouwens mee tijdens zijn middagdutje (in de buggy) en dan gingen we aan het strand uitgebreid lunchen.
Wat een ontzettend leuke tips komen hier voorbij zeg! Krijg al helemaal zin in de vakantie! Nog meer tips zijn zeker welkom