ik zoek een leuk cadeau voor een vriendin voor mij. Ze houdt van uit eten, high tea dat soort dingen. Maar dat hebben we al vaak genoeg gedaan. Ik wil eens echt wat leuks als cadeau geven. Eens wat anders! Iemand leuke ideeën?
Zo’n kok die bij je thuis voor jou/een gezelschap komt koken? Wel een etentje, maar toch net wat anders dan in een restaurant. Of een kookworkshop ofzo.
In de meeste steden heb je wel iets van happen en trappen, op de fiets langs verschillende restaurants en overal een ander gerecht eten. Is wel leuk om met meer meiden in een andere stad te doen. Of samen een nachtje weg? Cocktail workshop?
Een vlucht in een heteluchtballon. Lunchen op de Euromast Surfles Lesje zweefvliegen Diner in een sterrenrestaurant en poepie chique gekleed gaan Middagje snowboarden/skiën op indoor skibaan Uitgebreide picknick in het Vondelpark in Amsterdam
Dinner in motion in Eindhoven is echt heel erg gaaf Ik weer niet waar je woont maar dit is echt een belevenis https://www.dinnerinmotion.nl/