Hoi, Heeft er iemand ervaring met het efteling hotel? Wij gaan 25 augustus een nachtje daar slapen en hebben dan 2 dagen toegang tot de efteling. Nu ben ik al een jaar of 20 niet meer in de efteling geweest dus ik hoop dat het leuk wordt, met name ook voor de jongens en met name de oudste van 3,5 jaar. Dus heeft er iemand ervaring met dit hotel en is het eigenlijk wel te doen met kinderen op 25 augustus in de efteling (m.b.t de drukte, we mogen wel iets eerder het parkt in maar toch). En als je er geweest ben heb je dan ook gebruikt gemaakt van het diner buffet in het hotel? en hoe beviel dat? Een hoop vragen, maar ik ben benieuwd Gr MB2005.
ha ik lees even mee, wij willen volgend jaar, dan gaan we trouwen en willen met ons meisje dan een (paar) overnachting(en) in het hotel doen.
Ik ga 12 september met mijn man naar het Efteling hotel. Ik ben benieuwd naar de reacties hier. Bij ons is het alleen wel wat rustiger denk ik omdat de vakantie dan voorbij is. Ik ben al wel vaker in de Eftelig geweest zonder overnachting. Ik vind het geweldig en je kids zullen hun ogen uitkijken hoor!
Hoi,hoi, Ja in september zal het rustiger zijn denk ik. Het is een kadootje voor mijn man zijn verjaardag. Hij heeft precies in die periode vakantie dus vandaar. Gaan jullie ook het buffet doen? Groetjes MB2005.
ik heb dat 5 jaar geleden gedaan incl. buffet en dat was super! Eten was ook lekker en doordat je 2 dagen de efteling in kunt hoeft niet alles in 1 dag! Veel plezier!
Ja wij gaan daar ook eten, maar of het het buffet is weet ik even niet meer zeker. Volgens mij niet, dat is dacht ik alleen tijdens de vakanties en op zaterdag. Ik kan niet wachten, moet het al heel lang geheim houden, want mijn man weet van niks. We gaan in de Fata Morgana Suite.
Het buffet moet ik nog reserveren maar dat ga ik wel doen want ik hoor toch wel positieve reacties. Mijn man weet ook nog niks, hij is pas 12 augustus jarig. Wij gaan wel in een "gewone"comfort kamer, haha de suite was even boven budget, haha. Leuk om zo'n verassing te hebben he? Ik heb nog even naar de schoolvakantie's gekeken, van de lagere scholen zijn er 2 regio's alweer begonnen op 25 augustus, dat scheelt weer, haha. En gelukkig kunnen we het in twee dagen doen. Gr MB2005.
ik zou ook nog wel eens willen maar ben dit jaar al geweest echt geweldig leuk hoor! in het park genoeg te doen voor jong en oud ook hotel is netjes en erg (kind)vriendelijk... en het buffet was heel lekker en van alles was er genoeg, en na een half uurtje kwam dan sneeuwwitje een paar liedjes zingen om de kindjes wat bezig te houden. ik en mijn zus gaan ieder jaar terug
Ik ben er nog nooit geweest (in het hotel dan) en het lijkt me hartstikke leuk. Het is alleen zo duur zeg
hotel is echt kind vriendelijk. maar kleine kamers en het matras was veel en veelste zacht. kamers zijn erg gehorig. we hadden kinderen met ouders als buren. en je kon alles horen wat ze zeiden. de prijs van de kamers vind ik niet kunnen met wat je krijgt. het personeel was erg aardig. alles was netjes en schoon
Hoii, wij zijn er in januari geweest, toen nog geen ervaring met kinderen. haha... Maar we gaan nu weer 16 augustus. dan 2 nachten en 3 dagen. We hadden de vorige keer ook het dinee erbij, en dat was heerlijk! en ontbijt,ook heerlijk. lekker uitgebreid. en je kan op je gemak lekker in het park slenteren, je bent toch zo 'thuis' haha..was echt gezellig! Nu gaan we naar het park, Bosrijk. Ben benieuwd! We hebben er dan ook weer veel zin in om te gaan de 16e!
Wij waren er in 2002,om de 4e verjaardag van mijn dochter te vieren.Het was geweldig!Heerlijk het hele park gedaan in 2 dagen en savonds naar een dinnershow met buffet,helemaal top.
Het klinkt goed in ieder geval. @MamadeBij, het is zeker duur hoor. Ik had nu wat korting (174 voor 1 nacht op de comfortkamer met ontbijt en 2 keer entree en dan nog wat kosten waardoor het totaal 184 was. Moet wel zeggen dat onze jongens 15 mnd en 3,5 zijn, volgens mij betaal je weer iets meer als ze 4 of ouder zijn ). Het buffet ( net gereserveerd ) is 59 euro ex drankjes. Voor de jongens hoef ik niet te betalen omdat ze dus beneden de 4 zijn. Mijn man wordt 40 dus het mag wel een keertje @Susy26 Bosrijk lijkt me ook heel mooi, maar dat was nog duurder. haha. We gaan in november ook nog naar center parcs een week, dat is ook niet het goedkoopste park In ieder geval heb ik er een goed gevoel over zoals ik het lees. Alleen van de kamers had ik al gelezen dat ze gehorig zijn enz. Ach waarschijnlijk zijn de jongens zo moe dat ze toch niks meer horen als ze in bed liggen ( alhoewel de oudste normaal nog steeds ieder nacht wakker wordt, maar we zien wel ). Gr Brenda.
Oh leuk!! Zo'n verrassing is idd erg leuk! Maar ik vind het wel moeilijk om het voor me te houden hoor. Jij niet? Ik moet het al sinds januari voor hem verzwijgen. Toen had ik de suite al geboekt, omdat ie best geliefd is. Daardoor had ik gelukkig ook genoeg tijd om te sparen, want het is duur dat klopt. Maar goed, we gaan verder niet op vakantie dat scheelt. Het zal 25 augustus vast wel meevallen met de drukte dan. Daarnaast is het toch een doordeweekse dag, of niet? Dat scheelt ook weer. Wij gaan van zondag op maandag. Wij kunnen ook twee dagen het park in, maar we gaan alleen maandag. Want het is dan heel rustig en aangezien ik dan 32 weken zwanger ben denk ik dat ik 1 dag park genoeg vind.
Jeetje, moet je het al zo lang voor je houden? Nog erger, ik hoef het maar een paar weekjes voor me te houden en dat vind ik al moeilijk. Ik kan me voorstellen dat je aan 1 dag genoeg hebt als je dan 32 weken zwanger bent. Ik vind het nog knap, ik zelf kon niet eens meer normaal lopen of mijn bed uit met 32 weken, ( me bed uit met krukken voor extra steun ging wel ) maar dat kwam ook door b.i dus dat is weer een ander verhaal Wel super leuk dat je in een suite gaat hoor, echt luxe! Hoe ga jij het vertellen? ik zoek nog een orginele manier Groetjes MB2005.
Ik neem hem gewoon mee. Hij weet al wel dat hij ergens naartoe gaat, omdat hij leidinggevende is op zijn werk. Dus hij maakt ook de roosters. Maar hij weet dus niet waar naartoe. Hij weet het pas als we er zijn. Ben zo benieuwd naar zijn reactie. Ik heb geboekt voordat ik zwanger was. Maar aangezien we wel de wens hadden wist ik dat het mogelijk kon zijn dat ik in september zwanger zou zijn. Ik kan niet overal in, maar de Efteling is dan nog steeds wel erg leuk. En mocht ik moeilijkheden krijgen met lopen... ze hebben in zo'n park altijd wel rolstoelen. Hoop het natuurlijk niet, tot nu toe gaat alles lichamelijk goed.
denk bij de rolstoelen er wel aan ze te reserveren! Ik was vorige jaar geopereerd en toen waren alle rolstoelen al op. Gelukkig had ik gebeld en kon ik er nog ergens anders een regelen. Maar ik hoop dat je hem niet nodig hebt!
Regio Zuid heeft nog wel vakantie! Wat dat betreft kun je beter regio noord hebben, want voor ons is de Efteling veel dichterbij . Het zal erg druk zijn dat vind ik een groot nadeel geworden aan de Efteling. Het is in de vakanties en de weekenden zo ongelooflijk druk geworden dat je in de leukste attracties niet eens in kunt of je moet erg lang wachten! Of je moet gaan als het plenst maar dan draait weer niet alles. 12 september is een zondag dus ook druk als het lekker weer is. Maar je wilde maandag de 13e gaan las ik, dat is een veel beter plan! Ik woon er zo dichtbij dat ik nooit in het Hotel heb geslapen , dus daarover kan ik niets zeggen.
@Yolanthe, Ja dat klopt inderdaad, het voordeel is dat we zelf in het huis van mijn ouders op vakantie gaan dat is in Roosendaal, dus ook lekker redelijk dichtbij. Ach, we maken er maar het beste van. Moet wel zeggen dat als we maar 1 dag in de efteling zouden kunnen ik het niet gedaan had hoor, nu kan het toch wat beter verdeeld worden. @Ir3n3, fijn dat alles goed gaat met de zwangerschap, en ik hoop inderdaad dat je de rolstoel niet nodig zal hebben! En je man zal misschien wel extra nieuwsgierig zijn nu hij weet dat er iets komen gaat. Gr MB2005.